Rammstein Suomeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
Ekaa kertaa kovalle keikalle päätin jättää kentän väliin. Alakatsomossa paikka.
Ei tuolta kentältä näe niin hyvin mutta siellä voi riehua.Shown näkee pirun hyvin katsomosta. Kokeillaan tällaista. Onneks sain liput... rok rok.

lepex sanoi:
Ekaa kertaa kovalle keikalle päätin jättää kentän väliin. Alakatsomossa paikka.
Ei tuolta kentältä näe niin hyvin mutta siellä voi riehua.Shown näkee pirun hyvin katsomosta. Kokeillaan tällaista. Onneks sain liput... rok rok.
Alhaalta ei näe hevonvittua mutta, ylhäältä näkee vitun hyvin, sanoi mies toiselle raveissa :D
108:ssa ollaan.

kaveri lähetti tekstarin jo maanantaina että liput on sitte hommattu. en tiedä mitä kautta eikä kyllä kiinnostakaan. isommalla porukalla lähdetään, ihan niinku metallican keikallekki. :)

Niin, lipun onnistuin hankkimaan clubseateille. Miten nuo eroavat normi-istumapaikoista, kun ei ole tullut käytyä ennen Areenassa. Vai eroavatko mitenkään.

lepex sanoi:
Ekaa kertaa kovalle keikalle päätin jättää kentän väliin.

Virheen teit jos kerran seisomapaikka oli tarjolla. Kyllä ne pommit näkee/kuulee/tuntee sieltä seisomakatsomostakin, ovat vielä vaikuttavampia alavinkkelistä katsottuna. Voi olla että paljonkin jää näkemättä ihmismassan seasta mutta ei oikeaan tunnelmaan pääse istumapaikoilta. Aina kun olen joutunut istumapaikkoihin tyytymään, on keikkafiilis loistanut poissaolollaan. Ja sitäpaitsi rok-konsertissa pitää päästä riehumaan.

phy73 sanoi:
Vielä yksi yö ...

Onko mitään tietoa mahdollisesta lämppäristä?

Hurja show odotettavissa jokatapauksessa taas. Kannattanee lämmitellä tsekkailemalla vaikka arvosteluja edellisistä keikoista... Lissabonissa vedetty 2.5 tunnin keikka, jonka sisällä 22 biisiä. Arvatenkin aikaa ei ole tuhlattu paljoa välispiikkeihin, joten grillimakkarat ja kepit mukaan huomenna, fire is provided by RMS. :rock:

Kiitos tiedosta! :thumbs:

Vähiin käy ennenkuin loppuu...Monenkos aikaan meinasitte raahautua arenalle? Nyt jo fiilis ihan katossa ja huomenna pääsee kentälle möllöttämään.

Flea sanoi:
Vähiin käy ennenkuin loppuu...Monenkos aikaan meinasitte raahautua arenalle? Nyt jo fiilis ihan katossa ja huomenna pääsee kentälle möllöttämään.

Puoli kuuden aikaan lähetään Kotkasta matkaan. Eli ehkä puolkasilta paikanpäällä..

Ehkä tyhmä kysymys, mutta kysytään kuitenkin kun en oo asiasta varma , saako sinne jäähalliin viedä digikameran? Vai onko syytä kiltisti jättää kamera taksiin keikan ajaksi?

Snif. Tillil oli ääniongelmia :itku:
Liekkö keikkatauko tulossa?

Keikka oli muuten tosi hyvä, upeat valot, tehosteet yms. Vähän turhan vähän paljasta pintaa tosin... ottivat paidatkin pois vasta encoressa. Damn.

Rammstain oli tällä kertaa myös huomioinut korvatulppia käyttävät faninsa: soittivat niin lujaa, että taatusti kuului tulpillakin. Hifitulpilla olo oli melkein kuin normaalikonsertissa ilman tulppia. Aika moni tulpaton potee tänä yönä mojovaa tinnitusta... (mikäli kuulevat ylipäätään enää mitään...)

Tulpat tulivat kyllä tarpeeseen :)

Mahtava keikka täytyy sanoa, enkä noita ääniongelmiakaan erityisesti huomioinut.

No ei ollu tulppia. Olin permannolla helvetin lähellä lavaa. Näki ainakin bändin kunnolla. Olihan se jännä kävellä pois, kun ei kuullu oikeen mitään.

Nyt on melkein ok olo jo.

Jees, mikäs keikkaa oli vippi-aitiossa katellessa, jääkaappi täynnä juomia... Tais maistuu vähän liikaakin, myöhille meni sit kuitenkin. Mut hyvä keikka oli, ei ehkä niin paljoa pyroa kun odotin mut en valita. Se kosketinsoittaja oli kyllä tosi mainio! Aika vähän mä repeilin sille koko ajan! Viimestään siinä vaiheessa kun se veti sen läpsyttelytanssin siihen yhteen väliin...
:D

Ääniongelmat ei mua haitanneet yhtään. Meininki oli ainakin permannolla hyvä! Ja tosiaan tulpilla kuuli kohtuullisen hyvin... :rock:

Erityisesti mut yllätti, miten hyvin nuo uudet biisit toimi livenä, siis mulle henk. koht. Varsinkin Keine Lust, mitä olin pitänyt uutta levyä kuunnellessani hieman laimeana, toimi helvetin hyvin! Toki vanhatkin biisit oli kovia. Du hastin aikana Tillin ei tarvinnut edes kauhiasti laulaa...

Settilistaa (ei tainnut vielä kukaan laittaa):

1.Reise Reise
2.Links 234
3.Keine Lust(!)
4.Feuer Frei
5.Rein Raus
6.Morgenstern
7.Mein Teil
8.Steim Um Steim
9.Los
10.Moskau
11.Du Riechst So Gut
12.Du Hast
13.Sensucht
14.Amerika
Encore 1:
15.Rammstein
16.Sonne
17.Ich Will
Encore 2:
18.Ohne Dich
19.Stripped

Vaikka istumapaikat oli melkohuonot niin keikka oli aivan loistava!! :rock: Ehdottomasti syksyn odotetuin ilta ja ei pettäny! Mutta sama juttu ku 2001, soittivat Strippedin viimeseksi, se jakso yllättää edelleen, ja Amouria jäin kaipaamaa.. Kuitenkin täydet :5:

Back
Ylös Bottom