Rammstein - Rosenrot

Onpa sitten huono levy.. tällä levyllä ei ollut yhtäkään kiinnostavaa biisiä. Reise, Reisessa oli sentään yksi: Mein Teil. Pettymyksiä toisen perään.. :(

Voi vitun viikset pakko vissiin oottaa että tulee kauppoihin tuo levy, ei kerran löydy warettamalla mitään :curs: Ei kyl millään jaksais odottaa!

Deat sanoi:
Voi vitun viikset pakko vissiin oottaa että tulee kauppoihin tuo levy, ei kerran löydy warettamalla mitään :curs: Ei kyl millään jaksais odottaa!
Heh, voin pistää sulle torrent-filun jos haluat :)

Levy paranee jokaisella kuuntelu kerralla... Aluksi tuntui melko pökäleeltä, mutta nyt alkaa upota!! :rock:

Biiseistä ainakin Wo Bist Du, Zerstören ja Te Quiero Puta! upposivat, muista kappaleista ei voi oikein sanoa vielä juuta eikä jaata. Ristiriitaisempi tapaus kuin Reise, Reise. Ehkä tämäkin paranee kuuntelukertojen myötä.

http://www.rammstein.de/Extras/

Nyt siellä on Flash Card, jossa galleria ja muuta dataa. Siellä kun seikkailee, pääsee ainakin Rosenrotin kertsin kuulemaan.

On tuo kansi hieno. Tuo lumisateeseen ja paksuun jäähän pysähtynyt jyhkeä laiva. Huh. Samaan jylhyyteen pääsee vain Impaled Nazarenen livelevyn kansi.

Jokohan sitä huomenna levyn saa. Kuinkahan hankalasti noita erikoispainoksia on saatavilla...

Päivän R+ annos Te quiero puta lyriikoitten muodossa. Voi mennä vikaan, mutta tästä jo selviää mistä on kyse.

Hei, ystävä!
Anna mennä, ystävä!

Tule, tule, rakkaani
Pidän paljon maustasi
En en en en sydämestäsi
Paljon, paljon - sitruunastasi
Anna minulle hedelmäsi
Anna tulla rakkaani

Rakastan sinua, huora! (x2)
Oh, niin hyvää

Oh, niin hyvää, yksi, kaksi, kolme
Kyllä, haluan sinut uudestaan
Mutta en en en sydäntäsi
Lisää lisää lisää sitruunaasi
(Kultaseni)
anna minulle hedelmääsi
anna minulle hedelmääsi
Anna tulla rakkaani

Itken jalkojesi välissä
Olen onnellinen ja surullinen (x2)

Lisää, lisää, lisää, kiitos
Lisää, lisää, lisää, kyllä kyllä herra
(Älä pelkää minua, en pure sinua)
Lisää, lisää, lisää, kiitos
Lisää, lisää, lisää, kyllä kyllä herra
Kyllä kyllä, herra

Anna sitä minulle, anna se minulle
Rakastan sinua, huora!

Kaikki lyriikat: http://imagehouze.com/uploader/files/100/index.html

Tiukkaa settiä. Työmatkalla kuuntelin ja tunnelmoin orastavassa lumisateessa. Pirun kovalta levyltä kuulostaa! :rock:

Vilenin Herttua sanoi:
On tuo kansi hieno. Tuo lumisateeseen ja paksuun jäähän pysähtynyt jyhkeä laiva. Huh. Samaan jylhyyteen pääsee vain Impaled Nazarenen livelevyn kansi.

heh,Reise,Reisen japsipainoksen kansi :D

mutta mitä sitä uudesta maksamaan kun vanhatkin on hienoja :rock:

Más más más, por favor - más más más, sí señor

Potkii kuin muulilauma. Aivan loistavaa tavaraa. Myös Benzin video oli ehdottoman härö. Tää tulee soimaan seuraavat pari kuukautta salilla, kotona, missä vaan. Toimii.

Eugen sanoi:
Päivän R+ annos Te quiero puta lyriikoitten muodossa. Voi mennä vikaan, mutta...

]

Englanniks oli tosiaan nimetty "I love you bitch" mutta olen myös ollut ymmärtävinäni "puta" sanan merkityksen olevan juuri tuon minkä Eugen sille antoi. Juu, tärkeä seikka :rolleyes: . Mut silti :D .

Alec sanoi:
heh,Reise,Reisen japsipainoksen kansi :D

mutta mitä sitä uudesta maksamaan kun vanhatkin on hienoja :rock:

Täh? En ymmärtänyt?

a) Kuvailemani kansi on muka Reise, Reisen japsipainoksen kansi
b) Reise, Reisen japsipainoksen kansi on vielä hienompi kuin kuvailemani
c) Ei kumpikaan

Taas on tullut aika kaivaa pölyttyneet saksan kirjat kaapista ja isäni vuonna 78 itä-berliinistä tuodut lederhosenit mallia nyt sattuu pallia, sillä saksasta hyökätään jälleen. Tällä kertaa, niin kuin jo Reise Reisenkin kohdalla pettymyksekseni täytyy kuitenkin todeta, että Königstigerit jäävät Reinin rannalle, sillä kovin on pehmonen paketti tämä uutukainen. Joko on Bundeswehrien aika koittanut? Loppuiko Rammsteinin pojilta kovat 2000 luvulle siirryttäessä? Tiedän siirtyväni vaaralliselle alueelle haukkuessani täällä miltei jumal-asemassa olevien lintemannien ja kumppanien saattuetta. Mutta, teen tämän senkin uhalla, että tiedän tulevani forumin Rammstein-auswandererien toimesta raiskatuksi ja kaltoin kohdelluksi. Näen jo silmissäni fuhrerinne, Eugen von Richthofenin kuorivan Hessenin kolkoilta ylängöiltä tuotuja lanttuja. Tiedän, etten ole tarpeeksi hyvä saadakseni porkkanoita.

Rosenrot tainnut saada vähän vaikutteita White Stripesin Seven nation armysta. Mutta hyvä biisi kuitenkin kuten TQP (huippu!!1!) ja Wo bist du. Muut vaativat lisää kuuntelua...

On kyllä parempi levy, kuin Reise, reise, mutta ei siltikään paras.
Mitä nyt pari kertaa on levy tullut kuunneltua, niin TQP ja Stirbt nicht vor mir ovat tällä hetkellä parhaat kipaleet.

Vilenin Herttua sanoi:
Täh? En ymmärtänyt?

a) Kuvailemani kansi on muka Reise, Reisen japsipainoksen kansi
b) Reise, Reisen japsipainoksen kansi on vielä hienompi kuin kuvailemani
c) Ei kumpikaan

a) rosenrotin kansi on sama kuin Reise,Reisen japaninpainoksen kansi

aika samalta nää näyttää :D
ad_1_b.JPG

Rammstein_Rosenrot_th.jpg

Ihan perus hyvää siivua näin kerran läpi kuunneltuna...Zerstörenin tahdissa rupes hyvin jalka vipattaa! :)

Tänään lähdin kävelemään kohti bussipysäkkiä salille mennessäni. Olin ottanut matkan varrelle mp3-soittimeeni Saksan poikien uuden humppa-albumin Roosenrotin. Painoin layta. Rupesivat poijaat lauleskelemaan jostain benziinistä. En ollut ihan varma tarkoitetaanko tuolla sitä kotoista bensaa, vaikko saksan ladaa; jokagünterin mersua. No, enpä jaksanut asiaa miettiä. Päässä pyäri jo ensimmäinen vatsasarja ja kuinka kovasti sen rutistelen.

Muutamaa minuuttia myähemmin seisahduin. Hymyn virne nousi oikealle poskipäälleni. Pojat laulaa jousista, schpring schpring schpring. Katsahdin valtatiellä ajavia autoja; korviini tulvi saksan sulosanoja, en ymmärtänyt niistä kuitenkaan mitään. Kuitenkin tällä hetkellä viileästä tuulesta hualimati maailmani täyttyi lämmöllä, tarkistin housuni; en ollut ennakkoarviostani huolimati laskenut alleni. Silloin tajusin; odotat tätä hetkeä koko elämäsi; sitten se tulee yhtarvaamati. Valtatien varrella. Tunsin olevani yhtä maailman kanssa; päässäni kaikui "schpring". Katsoin ylös, kuulin äänen sanovan: "Poikani, nyt voit aloittaa maastavedon tekemisen, sillä lopultakin ymmärrät tuskan merkityksen." Sitten hetki oli ohi. Jäljellä vaan viileä tuuli ja kysymys: "Voo pist duu?"

Back
Ylös Bottom