Rammstein - Liebe Ist Für Alle Da

Hauskahan tuo oli kun mikä, ihmetyttää tuo mr buenon hyperventilaatio, isompaa pipoa niin kyllä se shokki menee ohi aikanaan...

Hauskahan tuo oli kun mikä, ihmetyttää tuo mr buenon hyperventilaatio, isompaa pipoa niin kyllä se shokki menee ohi aikanaan...

Blåkläder on kyllä hiukka tiukka et täytynee vaihtaa johonkin reiluun myssyyn. Tilanne on tasaantunut jo mutta en kyllä vieläkään löydä siitä paljoakaan hyvää... :itku:

Mä henk.koht luulen että toi biisi ei tosiaan oo albumin terävintä kärkeä, mutta oli tarkotuksella valkattu ekaks sinkuks hyvin Rammsteinille sopivaan tyyliin:hyvä:

Ja Rammstein ei tod. oo valtavirtabändi:rock:

Mä henk.koht luulen että toi biisi ei tosiaan oo albumin terävintä kärkeä, mutta oli tarkotuksella valkattu ekaks sinkuks hyvin Rammsteinille sopivaan tyyliin:hyvä:

Ja Rammstein ei tod. oo valtavirtabändi:rock:

No kyllä se nyt vaan on, eiköhän suomessakin kaikki vittumarkot jossain peräseinäjoella taas heränny.
"Hei vittu hieman siistii, ne laulaa pillust mut niinku saksaks ja sähkökitara jauhaa, wuhuu!

Itselle tuli tästä videosta jotenkin mieleen eräs tuttuni joka yli 30v ja ainoana elämäntehtävänä on ryypätä ja tunkata mahdollisimman montaa eukkoo(ihminen jolle oikeasti koko maailma nauraa ja häpeää tämän toimintaa). Videohan oli aivain paska, täynnä kuraista b-luokan jynkkyä ilman mitään tarkoitusta. Onhan se kiva että ns. valtavirta bändi lataa pussit tyhjäksi videoillaan mutta onko siinä oikesti mitään hienoa? Biisissa ainoa hyvä asia oli kertosäkeen osuvat sanat mutta muuten idea/toteutus kertoo siitä että konemetallin mersusta on loppunut uudet idea kesken.

PS: Jopa minä osaisin tehdä noin amatöörin videon!!!
Joojoo mutta et pystyisi vaikka voisit.

Rammsteinilla on aina ollut oma erikoislaatuinen huumorinsa. Bändi nauraa itselleen, miehisyydelle ja miehille, sekä kaikelle muulle siinä sivussa.

sekä tekee saatanan hyvää musiikkia.
Ja, das stimt!

Viimeksi muokattu:
Eiköhän ekan sinkun ole tarkotus taas Rammsteinille totuttuun tyyliin provosoida ja herättää huomiota ja keskustelua bändistä. Ja hyvinhän sitä huomiota tuntuu tulevan. Ja mitä tohon valtavirta -keskusteluun tulee nin valtavirtabändi ei tekisi tällaista videota, eikä tekisi valtavirrasta poikkeavalla kielellä musiikkia (sanoituksien sisällöstä nyt puhumattakaan :D), eikä valtavirtabändi (kuuloostaapas tyhmältä) myöskään olisi yhtä mahtava livebändi kuin Rammstein on. :worship:

Ja jos nyt mietitään muita vastaavia bändeja: Laibach, Ruoska, Turmion Kätilöt, Kraftwerk jne, niin voiko nyt mitään niin vakavasti ottaa?
Hyvää musaa, jotku tykkää, toiset ei, mutta kaukana valtavirrasta( vaika Rampet suosittuja onkin)

Monellako radiokanavalla Rammsteinia soitetaan? Radio rockilla, Ylex:llä ja Extremellä.
Nrj, voice, nova yms ei soita sitä, ja eikö ne just edusta valtavirtaa?

Ois tietenkin hyvä jos Mutter ois jääny tekemättä tai Du hast- biisi ni ketää ei tuntis bändii,ni vois sit katu-uskottavasti diggailla underground-bändiä...

^^ okei, en pahemmin kuuntele, salilla voi joskus olla päällä.
Pointti oli et se ei oo valtavirtabändi ainakaan radiosoiton perusteella.

No en itsekkään ihan valtavirta bändiksi luokittelisi, mutta kyllä suomessa on _paljon_ rammsteinia kuuntelevia. Eli ei nyt mikään marginaaliluokan bändikään kyseessä ole. Sanoitukset ei todellakaan ole mitään tusinakamaa 99% rammsteinin biiseistä. + Ei industrial metal, vai miksi sitä nyt ikinä haluaakaan sanoa ole tyylilajiltaan mitään mainstream kamaa.

Äsken ton pussyn videon kattelin ja kyllähän se nostatti hymyn huulille :lol2: Oli kyllä ihan Rammsteinin tyylinen video :D

Voiko bändi olla kuulumatta valtavirtaan jos lataan hartwall areenan tukkoon oletettavasti hyvinkin pikaisesti? Musiikki ei ole valtavirta poppia mutta suosio kyllä.

Back
Ylös Bottom