Rambo IV ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hyvä aivot narikkaan -toimintapätkä. täytyy katsoa toistekkin, varsinkin kun rambo mättää ikuisuuden sillä KK:lla. :thumbs:

Olipas upea leffa. Leffan sanomahan oli ”killing must go on” jossa symbolina käytettiin hienosti sitä toisen maailmansodan aikaista räjähtämätöntä pommia. Sotilaan tehtävä on tappaa,
pommin tehtävänä on räjähtää ja tuotta yhdessä jo itsessään messevän Claymoren kanssa yksi elokuvanhistorian hienoimmista räjähdyksistä.

En keksi leffasta mitään kritisoitavaa. Tämä oli tyylipuhdas kasarielokuva vuoden 2007 kuvauksella, ohjauksella, tehosteilla ja musiikilla.

Lähestyssaarnaajatkin taisivat oppia että kuka miekkaan tarttuu se ei huku vaan pääsee ainoana kuiville.

(Okei, räjähtävä nuoli ois ollu kiva nähdä vielä kerran.)

Okei, räjähtävä nuoli ois ollu kiva nähdä vielä kerran.

Varsinkin sellanen, jolla saa tiputettua taisteluhelikopterin :D

Siis ihan oikeesti. Kuinka monessa leffassa kaveri voittaa hekon JOUSIPYSSYLLÄ? Eikös siinä Rambo 3:ssa niin käyny, vai muistanko ihan väärin?

Hieno mies se John.

joo ainoastaan räjähtävä nuoli puuttui. toisaalta taas rambon ynnä muiden touhut jättivät semmoset veripilvet ja jäsentenlennot että itse leffan aikana ei edes muistanut räjähtävää nuolta.

joo ainoastaan räjähtävä nuoli puuttui.
Tätä pientä epäkohtaa hyvittää kyllä se, että Rambo ampui kuitenkin jousella useammankin jantterin päästä läpi.

Yksi hieno kohtaus oli myös se, kun yksi palkkasotureista yrittää uhota Rambolle, joka vain tuijottaa tyhjällä katseella eteenpäin. :D Tietysti erityisen hauskan tuosta tekee se, että palkkasoturi ei tiedä Rambon aiemmin listineen satoja vietnamilaisia ja venäläisiä, ja tuhonneen kaikkea mahdollista tankeista Hindeihin.

Oonkohan mä ainut johon iski toi moraalinenpuoli leffasta? Olihan se äkson leffa ja rambo. Mut silti muhun teki kovemman kolauksen se saatanallinen sikamaisuus siviilejä kohtaan. En muista äkkiseltään montaa elokuvaa, jossa olisi noin näytetty millaiset seuraukset siitä on kun jotain kansanryhmää aletaan järjestelmällisesti vainoamaan.
Niin olihan se raaka leffa, kyllähän noita irtoraajoja silpoutumisia kestää, mutta ku mukana oli naiset ja lapset. Prrkele ku tommosta on aidostikkin olemassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jésus!!

Aivan törkeetä meininkiä! Ajan patina näkyi kyllä Rambon kasvoilta.. Rambo oli meinaan vähän väsähtäneen näköinen. Väsähtänyttä ulkonäköä paikattiin sitten toimintapuolella aikasta vahvalla kädellä.

Törkeen kovaa menoa! Ei todellakaan mikään deittileffa.

Isot lihat lämpee hitaasti.. Rambon kone alko mun mielestä vasta hiljalleen käynnistymään, leffan ollessa ohi.

Mä oon melko saletti, että Rambo ui Burmasta takaisin sinne käärmenäyttelyyn!

Oonkohan mä ainut johon iski toi moraalinenpuoli leffasta? Olihan se äkson leffa ja rambo. Mut silti muhun teki kovemman kolauksen se saatanallinen sikamaisuus siviilejä kohtaan. En muista äkkiseltään montaa elokuvaa, jossa olisi noin näytetty millaiset seuraukset siitä on kun jotain kansanryhmää aletaan järjestelmällisesti vainoamaan.
Niin olihan se raaka leffa, kyllähän noita irtoraajoja silpoutumisia kestää, mutta ku mukana oli naiset ja lapset. Prrkele ku tommosta on aidostikkin olemassa.

eikös alun pätkät olleet suoraan uutisvideoista?

tyttöystävään kolahti täysin moraalinen puoli, henk koht oon sitä mieltä että antaa idioottien sotia kunnes kaikki kuolee tai kaikki viisastuu....

John Rambo :worship:
Mun mielestä oli hyvä leffa, ykkösen ja kakkosen tunnelmaan ei mun mielestä kuitenkaan ihan päässy.

Isot lihat lämpee hitaasti.. Rambon kone alko mun mielestä vasta hiljalleen käynnistymään, leffan ollessa ohi.
Jep, mä olisin kaivannu vielä hetken tykitystä. Jotain muutakin kun sitä päällikköä KK-paukutusta. Loppu tuli vaan liian nopeasti. Harmi.

John Rambo :worship:
Mun mielestä oli hyvä leffa, ykkösen ja kakkosen tunnelmaan ei mun mielestä kuitenkaan ihan päässy.

Jep, mä olisin kaivannu vielä hetken tykitystä. Jotain muutakin kun sitä päällikköä KK-paukutusta. Loppu tuli vaan liian nopeasti. Harmi.
Joo ja ne muut tyypit vei Rambon tappoja. :itku:
Mut oli kyllä 2000-luvun paras toimintaleffa kevyesti!

Kävin perjantaina ensi-illassa katsomassa ja AI JUMALAUTA KUN RÄJÄYTTI TAJUNNAN!!! :rock:
Aivan vitun mahtava elokuva ei voisi vanhana Rambo fanina enää parempaa toivoa. Ensi-illassa oli mahtava tunnelma kun koko sali taputtaa kun Syltty pistää lihaa lakoon. Lopussa vielä kaikki nousi seisomaan ja taputti, kyllä jäi hyvä maku ramposta. :worship:

Kävin vielä tänää kaverin kanssa tsekkaamassa uudestaan ja vieläkin räjäytti aivot mailin päähän, onse Rambo vaan saatanan kova jätkä.

:worship: :rock: :hyvä: :kippis1:

Ensi-illassa oltiin kattomassa, ja ei voi muuta sanoa ku VITTU KUN OLI KOVA :rock:
Tuli niin hyvät fiilikset ku Rambo alko riehumaan ja räiskimään ympäriinsä. Olin iha täpinöissä viel pitkää ton leffan jälkee :hyper:

oli samaan näytökseen eksyny joku oikee Rambo-fanilauma, jotka alko aina taputtamaan ku rambo tappo jonku tai vastaavaa :D

Kyllä oli tiukka leffa, huh huh! Raatoo tuli ihan helvetin kovalla tahdilla.
Näitä Rambo-faneja riittää tai ainakin tyyliin "That´s my man" huutoja.

Täytyy myöntää että tuo moraalinen herkistyminen nousi pintaan. Leffan kestää, mutta tuo alun pätkät taisi olla aitoa elämää.
Näin kolmen lapsen isänä ei voi kuin kauhistella tuota julmuutta lapsia kohtaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom