Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, räjähtävä nuoli ois ollu kiva nähdä vielä kerran.
Tätä pientä epäkohtaa hyvittää kyllä se, että Rambo ampui kuitenkin jousella useammankin jantterin päästä läpi.joo ainoastaan räjähtävä nuoli puuttui.
Oonkohan mä ainut johon iski toi moraalinenpuoli leffasta? Olihan se äkson leffa ja rambo. Mut silti muhun teki kovemman kolauksen se saatanallinen sikamaisuus siviilejä kohtaan. En muista äkkiseltään montaa elokuvaa, jossa olisi noin näytetty millaiset seuraukset siitä on kun jotain kansanryhmää aletaan järjestelmällisesti vainoamaan.
Niin olihan se raaka leffa, kyllähän noita irtoraajoja silpoutumisia kestää, mutta ku mukana oli naiset ja lapset. Prrkele ku tommosta on aidostikkin olemassa.
Jep, mä olisin kaivannu vielä hetken tykitystä. Jotain muutakin kun sitä päällikköä KK-paukutusta. Loppu tuli vaan liian nopeasti. Harmi.Isot lihat lämpee hitaasti.. Rambon kone alko mun mielestä vasta hiljalleen käynnistymään, leffan ollessa ohi.
Joo ja ne muut tyypit vei Rambon tappoja. :itku:John Rambo
Mun mielestä oli hyvä leffa, ykkösen ja kakkosen tunnelmaan ei mun mielestä kuitenkaan ihan päässy.
Jep, mä olisin kaivannu vielä hetken tykitystä. Jotain muutakin kun sitä päällikköä KK-paukutusta. Loppu tuli vaan liian nopeasti. Harmi.