rallia harrastavia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
itse olen tässä jo vuoden verran treenaillut, ensi kesänä pitäisi päästä kilpailemaan sprintteihin. Pikkupojasta asti olen ajanut motocrossia ja kartingia. Crossia ihan vain harraste pohjaisesti, mutta kartingissa olen kilpaillut monta vuotta, kunnes nyt ei ole enään mitään järkeä ajaa kun painan 50kg enemmän kun ikäiseni kisatoverit, joten siirryin sitten tonne auto puolelle. Onkos täällä muitakin rallia harrastavia? en ainakaa löytänyt muuta threadia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kovasti kiinnostaas muakin, mutta en ole vielä vuosien haaveilujenkaan jälkeen saanut autoa hankittua. aluks ajattelin aivan harrastuksena pitää, mutta eihän sitä koskaan tiedä....

Tuolla meidän autolla käydään joskus sprinteissä jos tänne Oulun lähelle joku tapahtuma sattuu. Viimeksi oltiin Rovaniemellä ja laatikko levis kolmannessa lähdössä. (sen videon pitäs olla muuten jossain netissä kuulema.. :evil: )Oli mukava tulla pytty sylissä keskellä yötä hinausautolla kotiin VARSINKIN kun sille kyydille tuli hintaa ainoastaan naurettavat 700e........ :wall:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom