rakennekynnet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu
ok, karu tuomio, kuuluisin fitnesslehden muotimatamipalstalle:D, mutta ...

käyttääkö moni mimmi rakennekynsiä? jatkuvasti , aika ajoin? kuinka kauan saatte ne pysymään?

taiteilin itselleni tänään geelipintaiset kynnet, olen joskus hankkinut uunit sun muut kotiin.olo on kuin leeeeidillä.heh... näihin kyllä sitten tottuu taas.

onhan ne kauniit, jos eivät ole kovin huomiotaherättävät.

Mulla on ollut jos jonninmoisia geeli ja akryylikynsiä...olen tehnyt itse tai sitten joku muu, mutta joka kerta omat kynnet on ollut ihan mätänä alla:urjo:
Tai sitten kynnet on katkennut kynsiä repiessä...:(
Nyt mulla on OMAT geeli vahvisteiset Bio Sculpture-kynnet....terveellinen ja luonnollisempi vaihtoehto rakennekynsille! Käykää lukemassa... http://www.biosculpture.fi/ Kannattaa panostaa terveisiin kynsiin oikeesti...mulla on kynnet tosi hyvässä kunnossa, kun vähän aikaa sitten vaihdettiin geeeli...

Originally posted by Katariina
Mulla on ollut jos jonninmoisia geeli ja akryylikynsiä...olen tehnyt itse tai sitten joku muu, mutta joka kerta omat kynnet on ollut ihan mätänä alla:urjo:
Tai sitten kynnet on katkennut kynsiä repiessä...:(
Nyt mulla on OMAT geeli vahvisteiset Bio Sculpture-kynnet....terveellinen ja luonnollisempi vaihtoehto rakennekynsille! Käykää lukemassa... http://www.biosculpture.fi/ Kannattaa panostaa terveisiin kynsiin oikeesti...mulla on kynnet tosi hyvässä kunnossa, kun vähän aikaa sitten vaihdettiin geeeli...

Hmmm? Kuinka nopeasti kynnet kasvaa tolla systeemillä? Entä kuin vahvat ne on?

Originally posted by rocket
taiteilin itselleni tänään geelipintaiset kynnet, olen joskus hankkinut uunit sun muut kotiin.olo on kuin leeeeidillä.heh... näihin kyllä sitten tottuu taas.

Mulle kans :D Jos ne on hienot, niin arvaappas kuka joutuu tekemään mulle sellaiset :D

Mulla oli pari vuotta sitten rakennekynnet. Laitoin ne asuessani Lontoossa. En muista enää hintaa, mut hyvin edulliset ne kuitenkin oli Suomen hintoihin verrattuna. Palattuani suomeen en sitten kuitenkaan raaskinut hoitaa niitä täällä kuntoon, joten se hupi ja kynsien kauneus loppui siihen!

Mulla oli monta vuotta rakennekynnet (akryyli) ja tykkäsin niistä paljon sen jälkeen, kun opin parin kuukauden harjoittelun jälkeen "käyttämään" niitä, eli olemaan sohimatta joka suuntaan ja katkomatta niitä. Myöskin sellaiset pikkuasiat, kuin pudonneen pankkikortin/kolikoiden nostaminen lattialta täytyi opetella uudelleen...

Vuoden alussa kun aloitin krav magan, luovuin kynsistä sydän verellä. Nyt sormet ovat taas mallia "nakit". Ottaisin kynnet heti takaisin, jos harrastus sen vain sallisi... Olen menestyksekkäästi harrastanut kynsien kanssa mm. laitesukellusta mutta uppopalloon ja magailuun kynsillä ei ole asiaa.

Jännää muuten, että esim. mieskollegoilta suorastaan sateli positiivisia kommentteja pitkistä kynsistä! :)

Voihan home.. Mun on aivan pakko ostaa itselleni laitteet sun muut.

Tietääkö joku mistä löytyisi infoa noista laitehärveleistä? Ja mistä saa niitä irtokynsiä ja muut tarvikkeet ja hinnat tietty ja ja ja?

Originally posted by Hippa
Voihan home.. Mun on aivan pakko ostaa itselleni laitteet sun muut.

Tietääkö joku mistä löytyisi infoa noista laitehärveleistä? Ja mistä saa niitä irtokynsiä ja muut tarvikkeet ja hinnat tietty ja ja ja?

Itse en ole koskaan laittanut itselleni kynsiä - akryylikynsien laittaminen itselle taitaa lähennellä mahdottomuutta... Näistä muista en tiedäkään muuta kuin, että kestävät huomattavasti huonommin kuin akryyliset.

Eli helpoimmalla pääsee, kun laitattaa ja huollattaa kynnet jossain kynsistudiossa.

Mulla on ollut viisi kertaa rakennekynnet. Ekat oli lcn-geelikynnet, jotka oli tosi huonot, ei kestänyt mun elämäntapaani. Murtuivat ja näyttivät jo viikon jälkeen karmeilta. Huoltoväli viikon jos siistit kynnet halusi pitää. Sen jälkeen on ollut akryylikynnet starnailsin,o.p.i.n ja creativen,ja akryyli on sopinut mulle, kestää hyvin. Mutta akryyli on allergisoivaa,ja moni on sille yliherkkä joten se on hyvä ottaa huomioon. Kisoihin sain sponssina kynnet, mutta tällä hetkellä en voi niitä pitää, koska olen alalla jossa niitä ei saa pitää, muuten niistä en olisi luopunut:itku:

Mulla on ollut lcn kynnet ja ne oli 2kk tosi nätit ja kivat, mutta sitten yksi niistä katkesi ja revin loputkin pois.

Akryylikynnet kesti mulla pari päivää ja senkin aikana niistä katkesi/irtosi 3.

Haluaisin tehdä itselleni lcn kynnet. Uskon, että ne osaa laittaa ite, kunhan vähän harjoittelee eka.

Bio Sculpture kynnet kestää tosi hyvin...mulla kesti siisteinä kuukauden.
Mikä parasta ne ei allergisoi ketään...ja omat kynnet kasvaa alla buenosti!:D
Näyttävyyttä niihin saa myös jatkeilla...joita tehdään myös bio sculpture tyylillä...mulla esim oli eka peukuissa tipit(jatkeet), koska ne oli lyhyemmät kuin muut kynnet....(eivät ottanneet kasvaakseen)Sit mulle tehtiin ranskalainen manikyyri niihin ja upotettiin jopa yksi feikki timantti:D
Kaikki kysy että miten sulla on noi hyvät OMAT kynnet!Eli on tosiaan luonnollinen...Tällä hetkellä mulla on valkoinen lakkaus geelin päällä ja tipit otettu peukuista pois, koska ne saavuttivat toisten kynsien pituuden.

Mullakin on ollut rakennekynnet muutaman kerran ja parilla eri systeemillä on laitettu. Onhan ne kivan näköiset, mutta ennen pitkää meni hermot, kun aina joku kynsi halkesi ja piti mennä korjauttamaan, ja se tuli myös kalliiksi.
Aina loppujen lopuksi on käynyt niin, että kyllästyin kynsiin ja revin ne pois (mitä ei tietenkään saisi tehdä)..
Mutta enköhän mä vielä joku päivä taas niintä hinkua.. :rolleyes:

On kyllä monasti käynyt mielessä nuo rakennekynnet, mutta kun budjetti ei taida antaa periksi. Ehkä sitten kun saan ihan oikeen työpaikan!

Minkäs hintasia nuo teidän laitattamat kynnet on ollu? Paljonko korjaaminen maksaa jos halkee tms.?

mulla on parhaillaan ranskalaisella manikyyrillä akryylikynnet ja ne on kyllä ihanat. Ne kestää mulla hyvin sellaset 4 viikkoa ja sitte taas huoltoon. Kyl se on tärkeetä, että ne on ammattilaisten tekemät, koska sillon ne kestää paljon paremmin. Olen jopa kilpauintiaikoinani uinut rakennekynsillä ja ei mitään ongelmaa. Se on vaan paha, että niihin jää koukkuun. Ei halua enää nähdä omia kamalia kynsiä.
Mulla on ollu geelikynnet ja ne oli ihan perseestä.

Tää kuuntelee teijän juttuja ihan kateellisena...rakennekynsiä ei ole koskaan ollut. Omia kynsiä kasvattelin joskus. Nyt ei enää muutamaan vuoteen ole ollut kuin tälläiset ihan lyhyet - kiitos rakkaan harrastukseni. Pitkät kynnet ois kyllä kivat, mutten voi niitä pitää...

...ihan epänaisellinen olo...no joo, kyllähän se naisellisuus koostuu muustakin kuin pikistä kynsistä, eikös juu? :rolleyes:

Originally posted by tiiamiia
...ihan epänaisellinen olo...no joo, kyllähän se naisellisuus koostuu muustakin kuin pikistä kynsistä, eikös juu? :rolleyes:

:) eeeeeeeeeeeeiiii... ei se nyt sitä tarkoita, että naisellisuus koostuu pitkistä kynsistä. kun on tottunut lyhyisiin, (en mäkään ole urheilun takia kovin pitänyt rakennekynsiä) se tunne vain on jännä.heh...

varoo vähän niinkun kaikkea:)

Paljos niiden geelikynsien "huolto" maksaa? Ja kuinkas paljon niiden laitattaminen kustantaa? Mulla on ollut monesti Broadwayn liimattavat kynnet, mut ne pysyy ehkä viikon ja sen jälkeen omat kynnet on tosi karmeet :(

Suositut

Back
Ylös Bottom