Raju väite!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu
sanoohan sen järkikin että reeni siinä on tärkein kun tavoitteena on saada lihasta/voimaa. jos esimerkiksi normaali ihminen aloittaa yhtäkkiä treenaamaan ja pitää vaikka painonsa samassa kokoajan(tai vaikka olisi miinus kaloreillakin) niin kyllähän se kroppa aika paljon sillä pelkällä reenaamisella pidemmän päälle muuttuu(lihaksikkaammaksi) vaikka kaikki muut asiat elämässä tehtäisiin tismalleen samanlain kuin ennen puntin aloittamista.

Jep, tuon huomasin jokunen vuosi taaksepäin, kun aloitin puntin väännön. Kroppa muuttui huomattavasti, kun treenasi oikein ja kalorit oli kuitenkin usein miinuksella. Ruokaa en jaksanut tuolloinkaan lapata riittävästi, mutta kroppa kehittyi.

Olen huomannut, että pienellä plussakalorilla ja oikeatreeni on itselleni paras linja. Olen sitä sarjaa, jolle ruokailu on tässä touhussa lähinnä pakollinen paha:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuonko takia kaikki vanhat deekut ja muut RHP:t on niin isoja?
kaljaa ja runkkupenkkiä kaikille...

Hmm vähän vaikuttaa että toi vähättelee ruoan merkitystä:
http://www.youtube.com/watch?v=WAeNgGDdVPA

Kommentoin myös....ja tämä on vastaus:

miwco (5 hours ago)
I think you give food too little credit. It's still a major part of growing, you need caloric excess to grow muscle. And 50g of protein a day? IMO that's way too little, it's like one bigger meal lol. Anyway keep up the good work!

BodyPerformanceTV (2 hours ago)
Contrary to what you believe and what supplement companies push, you don't need that much protein to build or maintain muscle.

Minun mielestä tuossa on hieman jotain perääkin, nimittäin noiden proteiinien kanssa on mennyt homma överiksi erityisesti natuilla ja suht "tavallisilla tallaajilla". Omien havaintojeni ja teorioideni mukaan noin 1,5g/painokilo riittää mainiosti luonnolliseen lihaskasvuun kovallakin reenillä ja nämä jopa 3g/painokilo määrät ovat aikamoista ylensyömistä ellei sitten tosissaan harrasta jotain ketodiettejä.

edit. Taisiis ei tuo nyt suoranaisesti Minun teoriani ole, vaan teoria johon uskon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom