Rajoja rikki forumilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Pakkotoiston viestimäärä ylitti muutama päivä takaperin 800 tuhannen rajan ja rekisteröityneitä käyttäjiäkin on nyt yli 23 tuhatta. Viestimäärät paukuttaa 1500 viestin määrillä vuorokausiennätyksiä ja vierailuja paukkuu peräjälkeen yli 16 tuhatta vuorokaudessa. Rajua kasvua edelleen ja homma rullaa.

Kiitos kaikille.

Onnittelut!

Mitä helvettii, pakko ton kasvun on jossain vaiheessa pysähtyä. Niiku joskus sanoin, ei koko Suomi voi bodata:D

Mut on tosiaa kunnioitettavat luvut.

Vaikka jäsenet lisääntyy ja viestimäärät kasvaa, on pysynyt ihmeen asiallisena meininki täälle. Hatunnosto palstaa moderoiville henkilöille! Toki vuosien aikana meininki muuttunut, mutta mielestäni ei ainakaan huonompaan suuntaan.

Mike sanoi:
Mä kiitän ihan sydämestäni aktiivisia palstalaisia. Ei tarvitse kauaa ihmetellä spammaajia, trollaajia tai muita kusipäitä kun joku jo ilmoittaa mailitse että delete laulamaan. On iso aktiivinen apu moderoinnissa.

Asian vierestä. Et varmaan ikinä uskonut tämän kasvavan näin isoksi? Mitä odotit silloin foorumilta kun aloititte? Entäs kaupalta? Itse olen helkatin aktiivinen lukija ja kohtuu aktiivinen kirjoittaja ja jatkossakin aion seurata silmä kovana tätä foorumia. Saa naurut, neuvot ja kaiken tarvittavan niin salille kun muuallekin. Kiitos! :worship:

Onnittelut :thumbs: .

Jonny sanoi:
Asian vierestä. Et varmaan ikinä uskonut tämän kasvavan näin isoksi? Mitä odotit silloin foorumilta kun aloititte? Entäs kaupalta? Itse olen helkatin aktiivinen lukija ja kohtuu aktiivinen kirjoittaja ja jatkossakin aion seurata silmä kovana tätä foorumia. Saa naurut, neuvot ja kaiken tarvittavan niin salille kun muuallekin. Kiitos! :worship:
En kyllä alussa mitenkään kelannut että tästä voisi tulla maankuulu palsta johon törmää mitä ihmeellisimmissä paikoissa.

Raju kasvu alkoi kun löimme kaupan kylkeen, en tiedä miksi näin, mutta niin se vain meni.

quaz sanoi:
Vaikka jäsenet lisääntyy ja viestimäärät kasvaa, on pysynyt ihmeen asiallisena meininki täälle. Hatunnosto palstaa moderoiville henkilöille! Toki vuosien aikana meininki muuttunut, mutta mielestäni ei ainakaan huonompaan suuntaan.

Viimeinen salaisiin kansioihin joutunut threadi postitettu 10.12.2005 11:17 eli yli viiok sitten! Myös spedet trollit pysivät jostain syystä nykyään täätä poissa!! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom