Itse siellä kävin, 2 päivää meni nopeasti ja mukavasti Immolassa.
Millaisia tehtäviä oli tuolla rajavartijan pääsykokeissa ? Millaiset matemaattiset ja psyykkiset testit ? Entä millaiset kielikokeet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse siellä kävin, 2 päivää meni nopeasti ja mukavasti Immolassa.
Tänne tuli s-postilla vastaus tänään. Paikka tuli ja merivartiostoon. En kyllä tiedä vielä otanko paikan vastaan. Mites sulle kävi Dirtyloonie?
Ihan vaan varasijalle, mistä nyt sitten peruutus sitten tulee. Tarkemmin ei määritelty. Koululta kerrottiin että 4.11 mennessä pitäis ilmottaa ottaako paikan vastaan ja sitten aletaan varasijoilta kaivelemaan.QUOTE]
Onkos sulle jo kuulunut päätöstä vai vieläkö odottelu jatkuu?
Ihan vaan varasijalle, mistä nyt sitten peruutus sitten tulee. Tarkemmin ei määritelty. Koululta kerrottiin että 4.11 mennessä pitäis ilmottaa ottaako paikan vastaan ja sitten aletaan varasijoilta kaivelemaan.QUOTE]
Onkos sulle jo kuulunut päätöstä vai vieläkö odottelu jatkuu?
noh odotteluhan jatkuu. Kyselin tilannetta, peruutuksia oli tullut mutta ei niin paljon että olisin kouluun vielä päässyt. Vko 47-48 seuraavan kerran taas voi tapahtua muutoksia. Asenne on se ettei kouluun tällä kertaa kutsua tullut, jos vaan odottelis paikkaa niin pää lahois :D
Mites otitko paikan kuitenkin vastaan vai vaihtuko mieli vielä kerran?
Noo toivotaan nyt vielä että paikka aukenis!
Itse otin paikan vastaan eli jos nyt vielä menee lääkärit läpi niin opiskelut aloitetaan sitten tammikuussa.
Morjesta pöytään, soitto tuli ja otin paikan vastaan! :dance2: Lääkäri setit viel kunnialla läpi niin koulu kutsuu tammikuussa.
Morjesta pöytään, soitto tuli ja otin paikan vastaan! :dance2: Lääkäri setit viel kunnialla läpi niin koulu kutsuu tammikuussa.
Nonni! Onnea! Vähä pitkän odotukset jouduit vaan ottamaan! Onko paikka maalle vai merelle?