Raision teinit video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu
JPK sanoi:
hui uskaltaako sitä enää kaupungilla liikkuakkaan jos toi banaani tulee vastaan.:lol2:
Kai sitä uskaltaa, kunhan EI PUHU PÄÄLLE!

Älkäähän nyt, tuo banaanihan on selvästi joku ex-nörtti joka on nyt alkanu liikkuun vähän nuorenpien seurassa että saa rispektii ja pitäähän sitä vähän nyt näyttää kuka on äijjä!!11

Siis käyks noin niille jotka saa banaania jostai foorumilta tms? Joutuu tommoseen puhutteluun. Olis kyllä löysät housussa ja sassiin. :(

Taasko täällä teiniörvellyksen kauhistelijat ja angstisten pissisten dissaajat ovat vauhdissa? Itse olette muutama vuosi sitten olleet ihan samanlaisia kakaroita; Siideripullo ekaa kertaa kourassa. Oppikaa elämään menneisyytenne kanssa. :kippis1:

Tomppa85 sanoi:
Taasko täällä teiniörvellyksen kauhistelijat ja angstisten pissisten dissaajat ovat vauhdissa? Itse olette muutama vuosi sitten olleet ihan samanlaisia kakaroita; Siideripullo ekaa kertaa kourassa. Oppikaa elämään menneisyytenne kanssa. :kippis1:

Niin just, tollanen huutava kakara mäkin olin joitain vuosia sitten. Niin, vittu.
No just joo, jotain rajaa hei. En mä ainakaan ihan noin nolo ole koskaan ollut. :D

Hauskinta tuossa Banaanin uhoamisessa on se, että sillä pikkujannulla ei näytä pelottavan paskaakaan.:lol2:

Tomppa85 sanoi:
Tomppa hei, älä viitti puhua päälle! :D

Eikö kukaan viellä ole sanonu, että :wanha:. En ainakaan huomannu, että olis. Täähän oli jo tuolla viteo tredissä aikoja sitten. "Ei yhtään puhuis päälle!!"

Muahahah... Tuntui olevan kenties tekemällä tehty video:rolleyes: Vai onko teinit noin vallattomia ja tyhmiä??:eek:

Back
Ylös Bottom