Raision teinit video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus sitä toivoo..niinkuin juuri nyt että oisin elänyt teini-ikäni 80-luvulla..mutta sitten taas toisaalta kun alkaa kelaamaan takatukkamuotia niin en ehkä toivokaan :rolleyes: Anyway toivottavasti tollaset kuolee sukupuuttoon ja äkkiä :lol2: Mutta sitä odotellessa E1 S44 BuHû4 BaÑaAn1N pÄäLl3!!!

Hauska tuo banaani-poika, ääni särkee ku aliupseeri-oppilaalla joka ei ole vielä huutamaan oppinut :lol2:

Valitettavasti tuonkin tytön kaltaisia tapauksia näkee varsinkin kesäisin joka viikonloppu. Hauska katsella tuota pätkää 10 vuoden kuluttua... Digikamerat ownaa :lol2:

Huikeeta draamaa... Tulee ikävä noita teiniaikoja kun maailmakaatuujustnytpäälle..... NOT

Voi luoja.. Tämmösten videoiden pitäis eksyä noiden teinien vanhemmile. :D

Onko Dragonilla osuutta asiaan? :jahas:

edit. Ei mutta nythän mä vasta hokasin... KUKA HELVETTI HALUAA LEMPINIMEKSEEN "BANAANI"?!?!?!?

Joona sanoi:
Onko Dragonilla osuutta asiaan? :jahas:

edit. Ei mutta nythän mä vasta hokasin... KUKA HELVETTI HALUAA LEMPINIMEKSEEN "BANAANI"?!?!?!?
Mä luulen, että se on saanut sen tahtomattaan jostakin "tietystä" syystä. :rolleyes: Ihan samalla tavalla se vois olla vaikka nakki tai porkkana tai...

m1tÄs h3i sillä BaNsQlla oli kädessä. Oliko sillä käsi vaa nyrkissä ku se puhu sille natskulle vai oliko sil joku puukko :david: :david: :david:

Ei helkkari

Onneksi on itse sivuuttanut tuon vaiheen elämästä melko kivuttomasti. Mutta tuo oli kyllä murrosikäangstia pahimmillaan. Torspoja. :(

Powerhousu sanoi:
Mä luulen, että se on saanut sen tahtomattaan jostakin "tietystä" syystä. :rolleyes: Ihan samalla tavalla se vois olla vaikka nakki tai porkkana tai...
Kun sulla on banaani kitalaessa... niin ÄLÄ PUHU päälle!! :lol2:

"Rauhotus banaani ny vähä" *du...... du hast.... du hast mich*

Saatana :lol2: , liian hauskaa.

Sitten toi tytteli siinä alussa, w00t, ei mitään itsekunnioitusta.

ToughGrip sanoi:
Toim. Huom. Tuolla angstittarella on kiiski tavarassa!

Panisin... :love:

ahaha, ei hemmetti... "banaani" :D

täytyy kyllä kiittää korkeimpia tahoja siitä ettei silloin ollu digivideokameroita kun ite olin joku tuon ikäinen :jahas:

Back
Ylös Bottom