Raision Nalle vaniljariisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sukulaku sanoi:
Kattelin noita kaupassa. Sielä oli Nallen riisipuuro, -kaurahiutaleet, -sporthiutaleet, -vehnähiutaleet, -kaurahiutaleet ja vaikka mitä muttei vaniljariisiä tai mannaversiota :curs:

Katselit väärältä hyllyltä. Vaniljariisi ja Vaniljamanna on jogurtti tai maitohyllyssä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyy useimmista kaupoista maitohyllystä! Tosin olen vaniljariisiä löytänyt vauvanruokaosastoltakin :D

Kaikkien valikoimaan ei tosin kuuluu...

edit: hidas....

No se manna on ihan ok, muttei voita riisiä. Siis mummiest. Manna on rakenteeltaan jotenkin hyytelömäisempää ja "limaisempaa" ...maku on kyllä kohdallaan.

Bricktop sanoi:
Katselit väärältä hyllyltä. Vaniljariisi ja Vaniljamanna on jogurtti tai maitohyllyssä.

no perskeles. mikä logiikka tosa on?
noh, sinne sitten huomenissa

Toi nalleriisi on ihan v****n pahaa. IMO

Makso kaupassa 2,10e. ei ollu ihan sen arvosta

gotto sanoi:
:jahas:

Jos alat vielä haukkumaan Valion suklaamaitoa, niin tulee ruumiita. :D

itse asiassa aika pahaa sekin... :rolleyes:

Sukulaku sanoi:
Makso kaupassa 2,10e. ei ollu ihan sen arvosta

Ei kai nalle sentään noin kallista ole? Meidän lähiSparissa 1,5 € vaikka kauppa on muuten vähän kallis. Aina on pakko ostaa ainakin 5 kerralla, kun jossain noita näen. Joskus nälissään on hyvä kiskaista Nalle. Kaurapuuron keittelykin vie aikansa ja aina ei jaksa odottaa.

treenaisko sanoi:
Ei kai nalle sentään noin kallista ole? Meidän lähiSparissa 1,5 € vaikka kauppa on muuten vähän kallis. Aina on pakko ostaa ainakin 5 kerralla, kun jossain noita näen. Joskus nälissään on hyvä kiskaista Nalle. Kaurapuuron keittelykin vie aikansa ja aina ei jaksa odottaa.

Meillä hinta 0,99 e! Just taas söin yhden, namn! :kuola: Eivätkä välttämättä ole maitohyllyissäkään, koska eivät tarvitse kylmäkaappia.

No joo, olihan tuo ihan hyvää. Mutta ei toi nyt niiltä ravintoarvoiltaan mun mielestä kovin paljon eroa esim. Fanny-suklaavanukkaasta, jota kyllä ite pidän parempana mässynä.

Mike sanoi:
Maistakaa nyt hyvät ihmiset ko. tuotetta. Aivan törkeen hyvää. Menee ilman hilloakin vähän liiankin heittämällä. Hillon kanssa onkin sitten ylivoimaista herkkua.
Valetta pakkauksessa on se, että siitä saa mukamas 3-4 annosta, no way, en jaa sitä kenenkään kanssa.

100g sisältää

Prot. 3g
Hiil. 18g(10g sokeria)
Rasv. 2g
Laktoosia 2,9g

Heitin sitten mutsille ton tänään. ett "voisikko tuoda mulle tuota kun isot sedät kehuu sitä pakkiksella"??? Vastaus faijalta: "Pentele kun pitää syödä kaikenmailmansitäsuntätäproteiinimassahiilarieirasvaapaskoja, syö tuosta tuota makkarakastiketta, perunaa ja pääle ruisleipää...se menee ranteeseen" :david:
arvatkaa millanen mökä alko kun yritin selittää, että ei se ruisleipä ranteeseen mene kun ei siinä ole kuin hiilareita jotka.... :evil: minun aikana.....silloin oli....jumalauta....ootas kun...tuollanen nuoriso.... sitäsuntätä!!! :wall:

pexxi sanoi:
Nostelen ylös kun dieetillä oon ja asia painaa. Mielipiteet vaniljariisin käytöstä dieetillä?
Anyone?

Herkkupäivänä vai muutenkin..?

No helppohan se on noista ravintoarvoista laskea, sopiiko dieettiisi vai ei. Itselleni ei ainakaan tuollainen makea sokerimässy oikein sovi, kun tuppaa aiheuttamaan makeannälkää, ei hyvä varsinkaan dieetillä. Ehkä treenin jälkeen sopisi, mutta sitten on taas on noita parempiakin mässyjä olemassa... IMO

Manala sanoi:
Heitin sitten mutsille ton tänään. ett "voisikko tuoda mulle tuota kun isot sedät kehuu sitä pakkiksella"??? Vastaus faijalta: "Pentele kun pitää syödä kaikenmailmansitäsuntätäproteiinimassahiilarieirasvaapaskoja, syö tuosta tuota makkarakastiketta, perunaa ja pääle ruisleipää...se menee ranteeseen" :david:
arvatkaa millanen mökä alko kun yritin selittää, että ei se ruisleipä ranteeseen mene kun ei siinä ole kuin hiilareita jotka.... :evil: minun aikana.....silloin oli....jumalauta....ootas kun...tuollanen nuoriso.... sitäsuntätä!!! :wall:

Kuulostaa tutulta :D
Rahkaa kuluu jo niin paljon että mutsi kantaa ranteet väärällään sitä kaupasta ja sit ku sanoo vielä "toisitko vähän noita kanankoipia?" ni sit sanotaan et "syö nyt perkele vaan sitä äitis tekemää porkkanapinaattiwhatsoevermössöä". :jahas:

Manala sanoi:

No kyllä siinä ruikkarissa taitaa olla moninkertaisesti protskua tähän Nalleen verrattuna. Eli ei kukaan sitä protskun takia syö...

notko sanoi:
No kyllä siinä ruikkarissa taitaa olla moninkertaisesti protskua tähän Nalleen verrattuna. Eli ei kukaan sitä protskun takia syö...

Toivottavasti kukaan ei syö ruisleipääkään proteiinin takia..

ljp sanoi:
Toivottavasti kukaan ei syö ruisleipääkään proteiinin takia..
Ei Ion92 ole ainoa proteiiniksi kelpaava tuote. Tuskinpa tuota ruisleipää kukaan syö proteiinin takia, mutta onhan siinä vähän sitäkin. :) Ainakin siinä on vähemmän sokeria, kuin Nallessa.

Eli kyllä Manalankin kannattaa mieluummin satsata ruisleipään, kuin Vaniljariisiin.

Joona sanoi:
Ei Ion92 ole ainoa proteiiniksi kelpaava tuote. Tuskinpa tuota ruisleipää kukaan syö proteiinin takia, mutta onhan siinä vähän sitäkin. :) Ainakin siinä on vähemmän sokeria, kuin Nallessa.

Tiedät varmaan käsitteen epätäydellinen aminohappokoostumus.

Suositut

Back
Ylös Bottom