Raision asuinalueet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MJ45
  • Aloitettu Aloitettu
Morientes!

Eli Raisioon päin ollaan aateltu muuttaa muijan kanssa kun asunnut ovat selkeesti halvempia mitä Turussa.
Osaakos joku sanoa mitä alueita kannattaa välttää Raisiossa?
Sen verran oon ite saanu selville netist että ainaki Petäsmäki ja vaisaari kannattaa kiertää kaukaa.

Rivariin ollaan muuttamassa. Millastas esim. toi Varppeenseutu on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaisaaren rivitalot on ihan hyvällä paikalla. Se on aika erillään itse vaisaaren kerrostaloalueesta. Ja varppeessa on rivitalot melko lähellä raisiontehtaita. Joskus harvoin sieltä tehtaasta tulee epämielyttäviä hajuja. Lähimmissä taloissa saattaa tuoksua, mutta varppeen laitamille saakka se ei kantaudu.

Muuttakaa ihmeessä Kaanaalle, siihen vanhalle asuntomessualueelle. Oikein loistava paikka asustella, ainakin lapsiperheille tai rauhalliselle pariskunnalle. Ainoa minkä vaatii, niin auto pitäisi olla käytössä kun ei palveluita paljon lähellä ole.

Osaakos joku sanoa mitä alueita kannattaa välttää Raisiossa?
Sen verran oon ite saanu selville netist että ainaki Petäsmäki ja vaisaari kannattaa kiertää kaukaa.
Itse asustellut 24 vuotta just Vaisaaren kerrostaloalueella ja aika rauhallista täällä mun mielestä on aina ollut, vaikka alue rankataan Raision huonoimpiin. Ei Vaisaaressa muuta pahaa ole kuin lukuisat vuokrakerrostalot ja niiden alkoholisoituneet asukkaat. Yleensä nämä talot sijaitsevat lähellä Vaisaaren risteystä, jossa on pubi. Kunnaankadun päässä olevat talot ovat puolestaan todella hyvällä paikalla ja rauhallisia.

Petäsmäestä liikkuu kanssa omituisia huhuja mutta tiedä sitten miten totta ne ovat.

Rivariin ollaan muuttamassa. Millastas esim. toi Varppeenseutu on?
No Varppeenseudulle en muuttaisi itse ollenkaan, koska tahtoisin paikan, jossa olisi vähän enemmän luontoa ympärillä. Parhaat rivaripaikat Raisiosta ovat mun mielestä ehdottomasti Inkoo, Kuloinen ja Ihala, jotka ovat mukavien liikenneyhteyksien päässä, lyhyt matka koulukeskukseen, kirjastoon ja Myllyyn.

Vaisaaren rivitalot on ihan hyvällä paikalla. Se on aika erillään itse vaisaaren kerrostaloalueesta. Ja varppeessa on rivitalot melko lähellä raisiontehtaita. Joskus harvoin sieltä tehtaasta tulee epämielyttäviä hajuja. Lähimmissä taloissa saattaa tuoksua, mutta varppeen laitamille saakka se ei kantaudu.
Ok. No sit me ainakin unohdetaan toi Pirilä, sehän on aivan niiden tehtaiden vieressä.

Muuttakaa ihmeessä Kaanaalle
Eipä taida olla paljoa asuntoja kaupan tuolla alueella,en ole ainakaan löytänyt yhtään mitä ny etuovi.comista oon koittanu katella.

Itse asustellut 24 vuotta just Vaisaaren kerrostaloalueella ja aika rauhallista täällä mun mielestä on aina ollut, vaikka alue rankataan Raision huonoimpiin. Ei Vaisaaressa muuta pahaa ole kuin lukuisat vuokrakerrostalot ja niiden alkoholisoituneet asukkaat. Yleensä nämä talot sijaitsevat lähellä Vaisaaren risteystä, jossa on pubi. Kunnaankadun päässä olevat talot ovat puolestaan todella hyvällä paikalla ja rauhallisia.

Petäsmäestä liikkuu kanssa omituisia huhuja mutta tiedä sitten miten totta ne ovat.

No Varppeenseudulle en muuttaisi itse ollenkaan, koska tahtoisin paikan, jossa olisi vähän enemmän luontoa ympärillä. Parhaat rivaripaikat Raisiosta ovat mun mielestä ehdottomasti Inkoo, Kuloinen ja Ihala, jotka ovat mukavien liikenneyhteyksien päässä, lyhyt matka koulukeskukseen, kirjastoon ja Myllyyn.
Jeps täytyykin katsella että jos vaikkapa tuolta Kuloisilta löytyis joku kiva kämppä. Tälläkin hetkellä siel olis pari ihan kohtuu mukavan näköistä kämppää mut ne alkaa olemaan jo vähän yli meidän budjetin..

Raisioon en muuttaisi jos ei pakko olisi. Noh kai sielläki jotain järkeviä paikkoja on :)
Noin mäkin ennen aattelin!:D Mutta ei se enää niin huonolta vaihtoehdolta vaikuta kun vertaa asuntojen hintoja Turun hintoihin, ja kuitenkin niin lyhyt matka Turkuun...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom