Raised Fist

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hewi
  • Aloitettu Aloitettu
Kanavalla muita Raised Fistin ystäviä ? ja jos ei niin ehkä tämän jälkeen on.
Itse olen aika myöhään herännyt ko. bändiin. Frendin treenimusa cd:llä oli "Breaking Me Up" biisi....ja olin myyty. Erittäin hyvää musiikkia korjaamaan v*tutusta ja vaikka kyykkäykseen taustamusaksi.

Uusi albumi on kova, mut vielä paremmin itelle uppoo vanhempi "Dedication" lätty :rock:

http://www.myspace.com/raisedfist

Tuolta muutamia maistiaisia uudelta albumilta.

Sattumoisin bongasin tuon bändin YleX:llä, ihan hemmetin hyvää settiä! Sopivaa aggre-meininkiä!

Ilosaarirockissa kävin vilkaisemassa menoa. Yleisö otti bändin tosi hyvin vastaan. Harmi että olin silloin hyvin humalassa ja lavan akustiikka oli aika nuhainen, enkä siten oikein voinut nauttia shöystä.

Elättelin kyllä turhia toiveita uudesta Rage Against the Machinen tyyppisestä pumpusta, jota Raised Fist ei selvästikään nimestä huolimatta edusta. :D

Joo, lauluääni on varsin erikoinen sällillä. Aluks kuulostaa jopa harvinaisen rasittavalta mutta kun jaksaa hetken kuunnella niin olo on yleensä jo toinen.
Harmittaa kun en ite päässy kattomaan tuota keikkaa kesällä, näyttää melko energiseltä bändiltä :D

Laitan vielä omat lempi biisit, molemmat vahemmilta albumeilta joissa on ripaus enemmän agrea kun tuossa uusimmassa :curs: .

Dedication - "Illustration Of Desperation"

Ignoring The Guidelines - "Breaking Me Up"

Ignoring the guidelines on aivan saatanan kova levy. Dedication ei yllä lähellekään edellisen tasoa, mutta kelpo ralleja siinäkin. Uus levy nyt sitten olikin ainakin äkkiseltääm aikamoinen pettymys, enkä ole pahemmin edes jaksanut tutustua :(

Laulaja on kyllä kovimmasta päästä.

Joskus 90-luvulla tullut ep You´re not like me on aivan JÄÄTÄVÄ!!! Jos pumpulla olis parempi rumpali, niin voisin sanoa itseäni jopa faniksi!

Raised Fist - Official Bandpage

Just to end rumors and speculations! We will enter the studio 7:th of April to record our upcoming album. If you ask us, shit sounds good! First single hopefully out before this summer!

We have also confirmed more festivals for 2014. Both on Europeean and North American soil.

Watch your step kid!

Tätä on odotettu!

Back
Ylös Bottom