Rainbow - Live At Budokan Tokyo 1984 DVD

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Rainbow julkaisee Live At Budokan Tokyo 1984 DVD:n 15.9.

Biisilista:
01. Spotlight Kid
02. Miss Mistreated
03. I Surrender
04. Can't Happen Here
05. Catch The Rainbow
06. Power / Keyboard Solo
07. Street Of Dreams
08. Fool For The Night
09. Difficult To Cure
10. Guitar Improvisation
11. Drum Solo / Blues
12. Stranded
13. Death Alley Driver
14. Fire Dance
15. Maybe Next Time
16. All Night Long
17. Lazy
18. Since You've Been Gone
19. Smoke On The Water

Johan nyt on Saatana, Kummallakaan (siis palstalla mainitulla) livellä ei ole tietenkään minun kahta suurta suosikkiani Lady Of The Lakea ja Gates of Babylonia..

Johan nyt on Saatana, Kummallakaan (siis palstalla mainitulla) livellä ei ole tietenkään minun kahta suurta suosikkiani Lady Of The Lakea ja Gates of Babylonia..
Ääähh. Gates of Babylon on munkin ehdoton suosikkikipale Stargazerin ja Man on the Silver Mountainin lisäksi. Jaha, ei näy niitäkään helmikipaleita tuolla levyllä olevan. :jahas:

Syynä puutteisiin on varmaan se, että toi on Rainbow:n myöhempien aikojen tuotoksia, eli Ronnie James Diokaan ei enää laulanut bändissä. Ei kelpaa mulle siinä tapauksessa toi levy. Ei se myöhempikään laulaja huono ollut, mutta paljon RJD:tä huonompi kumminkin. Kipalematskukin meni liian AOR:ksi, kaiken maailman I Surrenderia jne. paskaa. Tarkemmin kun tota kappalelistaa kattoo, niin eihän tuossa ole yhtäkään Rainbow:n alkuaikojen kipaletta, kaikki uudempaa tuotantoa. :(

Tietäiskö Da Heviguru Pro Pain, onko Rainbow:lta olemassa reeveereetä, missä olisi nimenomaan ne RJD:n aikaiset kipaleet mukana?

Ei mahda mitään, mutta kun puhutaan melodisen hevin laulajista, niin RJD on silkkaa parhautta. :worship:

edit: Google auttaa, tsekkaapa Cthulhu nää:
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7256070
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=5002

Toi Live in Munich 1977 DVD menee ostoslistalle.

tos listassa näkyy olevan muutama deep purplen biisi esim. lazy ja smoke on the water. Ritchie Blackmore tais soittaa tuonnoin deep purplessa sekä rainbowssa. no toi dvd päätyy mun ostoskoriin :)

tos listassa näkyy olevan muutama deep purplen biisi esim. lazy ja smoke on the water. Ritchie Blackmore tais soittaa tuonnoin deep purplessa sekä rainbowssa. no toi dvd päätyy mun ostoskoriin :)

:rock: Heavy pumpsipumin :rock: papukaijamerkki :thumbs:

DVD menenee hankintaan..

Live At Budokanilta puuttuu liikaa olennaisia biisejä ja Dio. Live in Munich on vähän raskas kun biisien keskimitta lähentelee varttia. Jostain kun saisi sellaisen DVD:n missä olisi kaikki kovimmat biisit tiukkoina livevetoina niin oispa ihanaa. Saahan siellä nyt parit soolot ja huudatukset olla, mutta Live in Munichilla niitä on vähän liikaa.

Tietäiskö Da Heviguru Pro Pain, onko Rainbow:lta olemassa reeveereetä, missä olisi nimenomaan ne RJD:n aikaiset kipaleet mukana?

Huomasin kysymyksesi vasta nyt! DVD:nä löytyy Rainbow - Live In Munich 1977.

Biisit:
1. Kill the King
2. Mistreated
3. Sixteenth Century Greensleeves
4. Catch the Rainbow
5. Long Live Rock 'N' Roll
6. Man on the Silver Mountain
7. Still I'm Sad
8. Do You Close Your Eyes

Otse en pidä tuosta Live In Munichista, kun Blackmoren täytyy tilutella kitaraa joka helvetin välissä. Ennemmin kunnon jyrää kuin tiluliita....

Hmm, tarkoitin tietenkin Itse en pidä....mutta edit-nappi ei toimi.

Joo, vaikka olisi kuinka kurkokipaleita, niin liiallinen egoileva kikkailu vie niiltä terän pois. Harmi, Rainbow:n alkupään kipaleet RJD:n laulamina ovat kumminkin älyttömän kovia melodisia hevikipaleita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom