Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin. Proteiinipitoisia tuotteita on tav. ruokakaupassa niin harvoja, ettei kärsi kumpaakaan jättää pois ruokavaliosta, kun en tonnariakaan juuri koskaan syö (en pidä mausta enkä metallipurkkien kanssa leraamisesta).hapate sanoi:Molempi parempi.
äksy sanoi:
Joensuun keskustan S-Marketista Sokoksen alakerrasta Ehrmannia 10c/pkt. Ostin lavallisen ja myyjä kattoi hieman suu auki...
äksy sanoi:
Joensuun keskustan S-Marketista Sokoksen alakerrasta Ehrmannia 10c/pkt. Ostin lavallisen ja myyjä kattoi hieman suu auki...
No idea, kokeile. Mutta omien kokemusten perusteella toi rahka ei kovin helpolla vanhene, kun on kuitenkin "hapanmaitotuote". Että parikin viikkoa päiväyksestä vanhentunut on ollut ihan ok.Timba79 sanoi:Miten rahka reagoi pakastamiseen?? joskus vaan on ollut hyviä päiväystarjouksia eikä oo viittiny ostaa kun senverran mitä ehtii syömään.
erikoisia makumieltymyksiä.. valion raejuusto on mielestäni parasta ja ei todellakaan ole kuivaa taitaa olla samaa kun toi lidlin isos purkis oleva... ingman taas maistuu taas mielestäni jotenkin omituiselle ja jos kuivasta puhutaan niin euro-shopper on kuivaa... rahkalla ei niin merkillä väliä lidlin on hyvää ja halpaaEmmah sanoi:No idea, kokeile. Mutta omien kokemusten perusteella toi rahka ei kovin helpolla vanhene, kun on kuitenkin "hapanmaitotuote". Että parikin viikkoa päiväyksestä vanhentunut on ollut ihan ok.
Ja joku kun valitteli raejuuston kuivuutta, niin mä oon ainakin huomannut niissä sen verran eroja, että Ingmanin raejuusto on ehdottomasti maukkainta ja mehukkainta! Valion on sellasta kuivaa pöperöö ja sen rasvattoman oon suosiolla jättänyt hifistelijöille. Lidlin raejuustoo maistoin vasta ja oli ihan ok, ehkä tosin jotenkin liian suolaista verrattuna Ingmaniin.
Eli Ingmanin raejuusto ja Ehrmannin maitorahka: :5:
Emmah sanoi:Lidlin raejuustoo maistoin vasta ja oli ihan ok, ehkä tosin jotenkin liian suolaista verrattuna Ingmaniin.
Eli Ingmanin raejuusto ja Ehrmannin maitorahka: :5: