Rahka vs Raejuusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja markoc
  • Aloitettu Aloitettu
Molempi parempi. Rahka Funlightilla on namia. Raejuustoa yleensä sellaisenaan tai ananasmurskan kanssa.

EDIT: Funlighteista se vihreän omenan makuinen on sikahyvää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hapate sanoi:
Molempi parempi.
Näin. Proteiinipitoisia tuotteita on tav. ruokakaupassa niin harvoja, ettei kärsi kumpaakaan jättää pois ruokavaliosta, kun en tonnariakaan juuri koskaan syö (en pidä mausta enkä metallipurkkien kanssa leraamisesta).

Rahkaa ja ehdottomasti ilman mitään lisukkeita.

:offtopic:

Joensuun keskustan S-Marketista Sokoksen alakerrasta Ehrmannia 10c/pkt. Ostin lavallisen ja myyjä kattoi hieman suu auki...

Aika namu tarjous, mikä oli parast ennen?

äksy sanoi:

Joensuun keskustan S-Marketista Sokoksen alakerrasta Ehrmannia 10c/pkt. Ostin lavallisen ja myyjä kattoi hieman suu auki...

Ööööh... lavallisen? Sitähän söisi monta vuotta....

Meitsi kyllästyi raejuustoon ihan täydellisesti, sitten alkoi rahkakausi ja taas vedetään molempia vuorotellen. Raejuusto on vain niin mautonta, tosin rahka taas niin hapanta että hirvittää. Mutta tääkin on vain laiffii...

Rahka on ihan ykkösjuttu! Siihen kannatta sekottaa murskattuja mansikoita, ni parempaa juttuu ei oo! Se menee aamupalana ja töissä välipalana jos ei viitti protskusekotuxii kantaa mukana! Ja iltapalana kanssa...mul on varmaa joku rahkavillityskausi meneillään :5: ! Sit raejuusto ruuan kaa...nami! :)

äksy sanoi:

:offtopic: Miten rahka reagoi pakastamiseen?? joskus vaan on ollut hyviä päiväystarjouksia eikä oo viittiny ostaa kun senverran mitä ehtii syömään. Mutta jos kestää pakastusta niin vois ostaa vaikka lavallisen jos halvalla saa...

Timba79 sanoi:
Miten rahka reagoi pakastamiseen?? joskus vaan on ollut hyviä päiväystarjouksia eikä oo viittiny ostaa kun senverran mitä ehtii syömään.
No idea, kokeile. Mutta omien kokemusten perusteella toi rahka ei kovin helpolla vanhene, kun on kuitenkin "hapanmaitotuote". Että parikin viikkoa päiväyksestä vanhentunut on ollut ihan ok.

Ja joku kun valitteli raejuuston kuivuutta, niin mä oon ainakin huomannut niissä sen verran eroja, että Ingmanin raejuusto on ehdottomasti maukkainta ja mehukkainta! Valion on sellasta kuivaa pöperöö ja sen rasvattoman oon suosiolla jättänyt hifistelijöille. Lidlin raejuustoo maistoin vasta ja oli ihan ok, ehkä tosin jotenkin liian suolaista verrattuna Ingmaniin.

Eli Ingmanin raejuusto ja Ehrmannin maitorahka: :5:

Emmah sanoi:
No idea, kokeile. Mutta omien kokemusten perusteella toi rahka ei kovin helpolla vanhene, kun on kuitenkin "hapanmaitotuote". Että parikin viikkoa päiväyksestä vanhentunut on ollut ihan ok.

Ja joku kun valitteli raejuuston kuivuutta, niin mä oon ainakin huomannut niissä sen verran eroja, että Ingmanin raejuusto on ehdottomasti maukkainta ja mehukkainta! Valion on sellasta kuivaa pöperöö ja sen rasvattoman oon suosiolla jättänyt hifistelijöille. Lidlin raejuustoo maistoin vasta ja oli ihan ok, ehkä tosin jotenkin liian suolaista verrattuna Ingmaniin.

erikoisia makumieltymyksiä.. valion raejuusto on mielestäni parasta ja ei todellakaan ole kuivaa taitaa olla samaa kun toi lidlin isos purkis oleva... ingman taas maistuu taas mielestäni jotenkin omituiselle ja jos kuivasta puhutaan niin euro-shopper on kuivaa... rahkalla ei niin merkillä väliä lidlin on hyvää ja halpaa

Itseltäni on joskus päässy rahkat jäätymään JÄÄKAAPPIIN kun säädin sen liian kylmälle. Tämän kokemuksen pohjalta voin sanoa että ei, rahkaa ei voida jäädyttää. Kun rahkat jossain vaiheessa suli, oli se murentunutta, hieman vastaava koostumus kuin esim. Pepsodentin hammastahnassa jossa on niitä mikrokiteitä seassa(tjsp.) Eli sellaisia pieniä palloja. Mutta maku tosin oli kyllä aikalailla sama, eli ei kai siinä muuta sit.

Emmah sanoi:
Lidlin raejuustoo maistoin vasta ja oli ihan ok, ehkä tosin jotenkin liian suolaista verrattuna Ingmaniin.

testaappa sitä lidlin "Cottage Cheese" jossa on sininen kansi ja 200g purnukka, kerro kommentti sitten, ellet sitten siitä puhunutkin.

nimim. ingman on kuivaa ;)

Iltaisin rahkaa purkillinen ananasmurskan kanssa, nam! Raejuustoa sitten ruokailun yhteydessä, käy lähes joka ruoan lisukkeeks. Rahka täyttää hyvin pakin ja täydellä
masulla on sit hyvä mennä nukkumaan ;)

Tuli taas ostettua pitkästä aikaa Ingamanin raejuustoa ja maiston sitä rinnan lidlin ison purkin kanssa. Jotenkin maistu mun suuhun makeemmalta toi Ingman ja tykkäsin Lidlin raejuustosta vähnä enemmän, mutta aivan sama mulle kumpaa otaa, hintakin melkolailla sama. Eli sitä tulee ostettua, missä sitten ostoksilla käykin.

Aikasemmin suosin raejuustoa, mutta sitten taisin kyllästyä.

Ehrmann ja Milbona ovat sopivasti maustettuna v*n jees! Ja halpojakin vielä...

Itselläni menevät kaikki tähänasti maistamani rahkat ja raejuustot (Myös surullisenkuuluisa rasvaton Euroshopper :D ) helposti alas.

Mutta parasta rahkaa maultaan mielestäni Ehrmann ja parasta raejuustoa...no jaa, kaikki maistuu melkein samalle, Euroshopper ehkä vähän heikompitasoista kun muut :)

Ja pidän enemmän raejuustosta kun rahkasta mutta kaikki menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom