...huseeraan jokaisessa mielenkiintoisessa tredissä, kun töissä ei taaskaan ole mitään tehtävää...
Rahan käytön kanssa saa kyllä olla tällainen pienipalkkainen tarkkana, että se riittää kuun loppuun saakka. Lasten kustannukset on jaettu niin, että minä vastaan tytön ja isä pojan kustannuksista. Asumistukia yms en saa, palkan lisäksi tulee vain lapsilisä.
Minulla ei mene rahaa elokuviin (kattelen dvd:ltä kotona), ulkona syömiseen(ihan harvoin ja lasten kanssahan se on pizzaa/hampurilaista ja suhtkoht edullista) ja kosmetiikkaan ( olen aika laiska meikkaamaan, enkä muutenkaan innostu mistään meikkausuutuuksista, meikit ostan marketista). Kampaajalla käyn hyvässä liikkeessä, mutta työharjoittelijalla,leikkaus 10€/pitkät hiukset, 50€ raidat pitkiin hiuksiin+leikkaus. Hiustenhoitotuotteet ostan myös marketista. Lehtiä en tilaa kotiin, käytän paljon kirjastoa, määräsin itteni kirjojenostokieltoon, kun niitä tuli osteltua aivan liikaa, heikkouteni ennen.
Vaatteita ostan harvakseltaan, makuni on niin klassinen/urheilullinen, että siinä ei paljoa kauden trendijutut pääse loistamaan. Nyt olen uusaamassa kaikki liikuntavaatteeni, kun ovat niin pahassa kunnossa jo, niitäkin metsästän aina urheiluliikkeiden alennuksista.
Nyt 4 vuotta eron jälkeen alkaa koti olla aika valmis ja kivan näköinen, ettei sinne oikeastaan enää tarvii ostaa kuin astioita ja liinavaatteita, aloitin nimittäin ihan tyhjästä, sänkynä oli kierrätyskeskuksesta 10€ ostettu laveri
mutta pikkuhiljaa olen ostellut huonekaluja ja saanutkin osan ja nyt kämppä näyttää kivalta
Unohtui, salille menee 7€/VUOSI/3KRT/VKO + epäsäännöllisen säännöllisesti kaupungin saleilla 2,5€/kerta, silloin kun ei ole ehtinyt tuolle halpasalille