Radio KLF

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu

Ilc81

Banned
Onko kukaan muu kuunnellut ko. kanavaa, sois siis taajuudella 100.00 mhz. Aloitti toiminnan kesäkuun ensimmäinen ja lopettaa 1.9 klo 00.00.

Allekirjoittamalla adressi osoitteessa KLF voi vaikuttaa siihen että kanavan toiminta jatkuu vastaisuudessakin. Kaikki kone/tanssimusiikin ystävät siis tonne allekirjottamaan, hopihopi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Adressi allekirjoitettu, toivottavasti toiminta jatkuu :)

Puolivahingossa kanavalle eksyin kesäkuun lopussa ja kanavaa en ole sen jälkeen vaihtanut... Energyä, Kissiä ym. ei kestä kuunnella.

Tämä kanava on parhautta. Töissä se löydettiin vasta ja viihdettä on riittänyt Trash-listaa kuunnellessa. Tulee ihan mieleen vanhat pilluralliajat :hyper:

Tänään meitä viihdytti mm.:
Dr. Bombay - Calcutta
Vanilla Ice - Ice, ice baby
:david: - Looking for Freedom
Raptori - Debi Gibson

Adressiin vaan nimi kanava saisi jatkaa toimintaansa: http://www.klf.fi/8.htm

Nimi tuli täältäkin.

Soi aina kun ajan Helsingissä.

Ihme miten muutoin en tuollaista musaa juuri luukuta (paitsi nopeimpia kipaleita) mutta autolla ajeluun stadissa sopii just eikä melkein.

Kyllä!!
KLF on ollut kesän ehdoton pelastus, vaikken ole ehtinyt juurikaan stadissa ja himassa olla.

Btw, muistaako joku, mikä sen superhauskan rallatuksen nimi on (trash-listalla) jossa lauletaan että "mikset tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun bemarii, mikset tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun ponnarii" :-)

Aivan mahtava kanava! Aina tulee kuunneltua kun ajelee ja City ei ole päällä. Kävin myös nimen adressiin laittamassa. Sivut on kyllä aika karseet...

Dee sanoi:
Kyllä!!
Btw, muistaako joku, mikä sen superhauskan rallatuksen nimi on (trash-listalla) jossa lauletaan että "mikset tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun bemarii, mikset tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun ponnarii" :-)

Kyseessä on / oli 2. Maanantai - Mikset tahdo olla mun kaa

Signed :tamppaajalkojaheiluttaakäsiä:

Oon kyl kuunnellut kanavaa ja täytyy sanoa et ihan hyviä biisejä sieltä tuli, samat biisit tuli vaan ulos tunnin välein, se alkoi sit kypsyttää.

KePa sanoi:
Oon kyl kuunnellut kanavaa ja täytyy sanoa et ihan hyviä biisejä sieltä tuli, samat biisit tuli vaan ulos tunnin välein, se alkoi sit kypsyttää.

höpöhöpö, sen verran radiokanavia autolla ajaessa selailtuani voin kyllä sanoa että muilla kamavilla soi huomattavasti useammin samat biisit, jokunen kierrätysbiisi on toki KLF:lläkin joukossa. Muuten nyt tulevana viikonloppuna trance-musan ystäville KLF:n hehkutus viikonloppu, hyvää shittiä, Dallas Superstars jne jne. Tukku tukku, tukku tukku, ukkii ukkkii

Mike sanoi:
Onpa muuten aivan hirvittävät sivut noilla, pakenin pois kun keltainen kauhu avautui.

:offtopic:
Keltainen on hieno väri. Ei kaiken tarvii olla aina mustaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom