Rachel Kauppilalle MM-kultaa Liettuassa!!

Faidra sanoi:
Onnea Rachelille!!! Kyllä mun silmää ainakin miellyttää enemmän tällainen pyöreälihaksinen, lähempänä IFBB pro -tason lihasmassaa oleva fysiikka.
Jep, kyllä sitä lihasta ja kireyttä saisi munkin mielestä olla vähän enemmän suomenkin kisoissa. Sellanen nykyfitnessin ja kehonrakennuksen välimuoto olisi mun silmään paras. Niin ja onnittelut täältäkin! :rock:

Gillyanne sanoi:
So? Määrä ei suinkaan ole aina laadun tae.

Itse itseäni quotaten tuosta ylempää: "Ja toisaalta menestyminen IFBB:n ammattilaiskisoissa vaatisi nimenomaan sitä lihaksikkaampaa fysiikkaa - eikös jo mainitty Marjo Krishi, entinen kehonrakentaja, olet ainut yhtään paremmin ammattilaisfitnessissä pärjännyt suomalainen...?"

Eli hieman kärjistäen: mikäli Suomen IFBB-kisoissa olisi aikoinaan tajuttu noudattaa oikeaa tuomarilinjaa, Rachel olisi nyt IFBB:n maailmanmestari?

Määrä ei tosiaan aina ole laadun tae, mutta kyllä faktat täytyy hyväksyä.

Eipä silti, mainio suoritus tuokin on ja kuntokin hieno.
Onnittelut.

Kyllä Rachelin paketti oli nyt paljon parempi kuin 2004 syksyn SM-kisoissa.
Kunto on selkeästi hieman pyöreämpi, eikä niin kireä kuin 04.

Misanthrop sanoi:
Eli hieman kärjistäen: mikäli Suomen IFBB-kisoissa olisi aikoinaan tajuttu noudattaa oikeaa tuomarilinjaa, Rachel olisi nyt IFBB:n maailmanmestari?

No tosiaan taisit ihan "pikkuisen" kärjistää joo... Huomasithan muuten, että puhuin tuossa quottauksessasi IFBB:n ammattilaiskisoista, amatööripuolen linjauksista minulla on huomattavasti vähemmän tietoa.

Todettakoon vielä se, että vaikken oikeasti fitnessistä juuri mitään tiedäkään, niin sen kyllä tiedän, että kehittyneet, treenatun näköiset lihakset ja sopiva kireys à la Rachel miellyttävät ainakin minun silmääni huomattavasti enemmän, kuin Suomessa viime vuosina vallinnut, täällä Pakkiksellakin moneen otteeseen vuolaasti haukuttu lihakseton-nätti naama-hiuslisäke-valkaistut hampaat -tuomarilinja (disclaimer: on Suomessa kovakuntoisiakin fitnesskisaajia, joten ei palkokasveja sieraimiin).

Vaikka minä en mistään mitään tiedäkään niin kovalta Rachel näyttää! :) Tuolta jos joskus näyttäisi..tai sitten ei :D Onnittelut siis Rachelille kovasta työstä!:thumbs:

rövare sanoi:
Taso IFBB:n kisoissa on yksinkertaisesti paljon muita liittoja kovempi. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole dissata Rachelin voittoa, ihan kiva, että suomalaiset pärjäävät maailmalla....

:lol2: ... vain jos puhutaan muista kuin Suomen kisoista ja taso on aika vaihteleva IFBB:n kisoissakin. Rachel on ansainnut voittonsa, ONNEA!

tietääkö kukaan lötyykö mistään Rachelin vapaaohjelmaa? sillä mun käsityksen mukaan Rachel kilpaili sarjassa mihin kuulu vapaaohjelm.

snowhair sanoi:
tietääkö kukaan lötyykö mistään Rachelin vapaaohjelmaa? sillä mun käsityksen mukaan Rachel kilpaili sarjassa mihin kuulu vapaaohjelm.

Minun käsittääkseni kaikki Suomen kilpailijat esittivät vapaaohjelmansa. Oletan ettei tämän liiton kisoissa ole Body Fitnestä. Kellä olisi tarkempaa tietoa tästä asiasta?

Vaparit kiinnostaisivat myös allekirjoittanutta.

Minun käsittääkseni kaikki Suomen kilpailijat esittivät vapaaohjelmansa. Oletan ettei tämän liiton kisoissa ole Body Fitnestä.

Kyllä! kilpailijat esittävät vapaaohjelman johon kuuluu anatomiset asennot jne.

Onnea! Ammattilaisten puolella MM2. Loistavaa :worship:

juha79 sanoi:
:jahas: Nyt en kyllä ymmärtäny? siis miten niin mm2. ammattilaisissa??

Amatööri WFF MM-kisa voiton jälkeen Rachel Kauppila sai ammattilaiskortin.
Ja käyttikin sitä heti seuraavana viikonloppuna( 25 - 27.11)
Moskovassa WFF Ammattilaisten MM- kilpailussa. Missä sijoittui jälleen hienosti, nyt hopealle.
Jos puhtia riittää 2-4.12 on Saksassa NAC Miss/Mr Universe kilpailu
...sieltä saattaa viellä olla kotiin tuomisisa.
Tsemppiä sinnekkin Suomen joukkueelle.

Pro MM - kilpailun raportti Moskovasta

Suomen liiton sivulta: www.fitness-finland.fi sivuilla uutisista löytyy raportti
MM- hopea kilpailusta. Galleriassa "vanhoja" kuvia Rachelista joihin voi jättää
omia "kommentteja".

Back
Ylös Bottom