R9600 Pro vs. R9600 Pro LE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä tuntuu olevan liikkeellä sällejä, jotka saattaisi tietää vastauksen kysymykseen:

Mikä ero on noilla kahdella näytönohjaimella? Hinnassa on eroa n. 25e mutta missä on muu ero ?

Club-3D:n R9600 Pro näyttäisi toimivan arvoilla:

MUISTIVÄYLÄN LEVEYS (BIT) 128
KELLOTAAJUUS (MEMORY) MHz 640 MHz
KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ Windows ME, Windows 98 SE, Windows XP, Windows 2000
DVD-TUKI OHJAIMELTA
RESOLUUTIO MAX 2048x1536
KELLOTAAJUUS (ENGINE) MHz 400 MHz
RAMDAC (MHz) 400 MHz

Mutta tuosta LE mallista en löydä mitään tietoa.

Onko tuo LE malli turvallinen osto? Ilmeisesti muistien nopeuksissa on eroja, mutta minkä verran?

Tarkoitatko VE (value edition) mallia ?
Itse ostin just R9600 pro VE:n 250mb ja erona siihen toiseen kauppiaan mukaan oli että tämä on vähän hitaampi kuin se toinen.
Vissiin just toi kellotaajuus(?) pienempi. Hyvin tää on ainakin pelannut. Kun kerran tampereelta olet niin tampereen triosoftista ostin 179e:lla VE:n. 208e olis maksanu se toinen versio.

Originally posted by nahjus
Tarkoitatko VE (value edition) mallia ?
Itse ostin just R9600 pro VE:n 250mb ja erona siihen toiseen kauppiaan mukaan oli että tämä on vähän hitaampi kuin se toinen.
Vissiin just toi kellotaajuus(?) pienempi.

Doh? :rolleyes: Tiesin itsekin juuri tämän. Mutta olisin halunnut tietää, minkä verran on tuohon malliin laskettu muistien ja suorittimen kellotaajuuksia verrattuna "originaaliin".
Ne taajuudethan kyllä saa nostettua takaisin esim. powerstrip-ohjelmalla mutta haluaisin tietää,

1)minkä verran taajuuksissa on eroa
2) onko malleissa muuta eroa

Kävin tänään juuri triosoftissa, LE(VE?) mallin hinta oli laskenut 169e:en.

Muropakettia vähänaikaa selattua selvis. LE- Limited Edition VE- Value Edition.
Lainaus: "ovat yleensä vähän huonompia nopeudeltaan, koska muistien ja / tai piirien kellot ovat pienemmät. Myös rakenteellisia eroja voi löytyä. Ja koska muisitn kellot on pienemmät, ne voivat olla halvempia ja hitaampia."
Eli ei vieläkään selvinnyt kuinka paljon hitaampia
:rolleyes:

jahas, jahas. kiitoksia vain. Itekin olin etsinyt sitä Muropaketista mutta kun siellä ei (ainakaan mulla ) toi search-toimi siellä BBS-ssä. Luenpa sieltä jos löytäisin jotain.

Kiitos.

Mutta hei, jos joku tietää vastauksen niin olisin kiitollinen siitä. Netistä en löydä sitä, taitaa olla kiven alla tuo tieto. Club-3D ei ainakaan ilmoita tuota LE-versiotaan ollenkaan valmisteissaan vaikka esim. triosoft sitä myy.

Back
Ylös Bottom