Räppi- & Deejii-ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsiga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö Pakkislaisista räppääjiä tahi deejiitä?

Itse olen vuodesta 2008 pyörinyt mukana musapiireissä, milloin altavastaajana milloin fiittaajana. Vasta vuonna 2013 olen päättänyt alkaa itse räkimään ja olen ollut tyytyväinen tuotoksiini. Ulos sitä pusketaan kun aika on sopivin.

"Altavastaajina koko jengi meidän tukena, Profeetat - me ennustettiin tuleva"

Kappas, en ollut ollenkaan itse huomannut tätä ketjua. Meikä kuuntelee aika paljon rap-musiikkia, ja nyt oon noin vuoden harrastanut freestyle- ja battle-räppäämistä. Lisäks oon tehny joitakin biittejä leikkelemällä ja yhdistelemällä jotain sampleja audacity ohjelmalla. En oo omia biisejä tehnyt, mutta yhen fiitin oon varmaan tässä lähiaikoina tekemässä. Enemmän on kuitenkin itselläni tavoitteena menestyä kaikenlaisissa freestyle kisoissa ja tehdä underground musiikkia kuin kerätä suosiota ja rahaa.

Voisin tässä samalla kysästä, että minkä tyylistä räppiä oot itse sitten räkinyt? Millasta tyyliä haet sanotuksissa ja millasia biittejä tykkäät käyttää? Itse pyrin mahdollisimman teknisiin riimeihin ja biitit on pääosin sellasia 90-luvun boombap tyylisiä. Koitan saada jotain parempaa aikaiseksi kuin perus "vitusti rahaa, lamborghini alla ja naisia takapenkillä"-skeidaa

Back
Ylös Bottom