Räppäri Proof ammuttiin Detroitissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoAT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yks lökäpöksy vähemmän. Ei varmaan ollu puhdas pulmunen sekään...

Tossa on se kaiken uhoomisen ja vittuilun kääntöpuoli :kippis1:

ps. Levy-yhtiö kusee hunajaa ku levymyynnit pomppaa taivaisiin ja odotettavissa on kaikenmaailman muistokokoelmia mitä nähtävästi tämänkin foorumin porukka ahmii kirjahyllyihinsä.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nyt meni monta hernettä nenään ku joku kehtasi puhua tälleen kuolleesta eläim.. ihmisestä.

On taas niin vitun älykkäitä kommentteja jengillä täällä.. On se niin loistavaa tämä pakkiksen nykypäiväinen porukka.

R.I.P.

joq sanoi:
On taas niin vitun älykkäitä kommentteja jengillä täällä.. On se niin loistavaa tämä pakkiksen nykypäiväinen porukka.

R.I.P.

Osa teksteistä on kyllä nykyään todella alaarvoisia verrattuna entiseen nyt enempää tuohon kommenttiin takertumatta...

Royce Da 5'9 oli joskus aika isoksikin paisunut "biiffi" näitten d12 jannujen kanssa jonka takia jo lopuksi aseitakin heiluteltiin. Kukaan ei toki lusikkaa vielä silloin heittänyt nurkkaan.

En tuota uutista lukenut mutta olikos tuosta taposta otettu kiinni joku jantteri jo?

Voiko tän oloista porukkaa nyt sitten suomalainen mies ottaa niin tosissaan, että alkaa murtuneena suremaan sitä että niitä on yksi vähemmän?

hh1.jpg

joq sanoi:

R.I.P.

Samalla tavalla itse näen "älykkäänä" joukkosurua joka koskettaa hevon vitun kuusessa asuvaa itseään täynnä olevaa mulkkua, joka luultavasti kerjäsi tota kohtaloa.

Jatkuvasti lakoo jengiä mitä karmeimmilla tavoilla, kuten palamalla elävältä omaan sänkyynsä tms. Jos tänne pastetaan linkki ja joku sattuu nauramaan, että kävipä köpelösti, mutta mitäs poltteli sängyssä, niin kukaan ei ota herneitä nenään.
Auta armias jos sanotaan paha sana jostain lörppähuulesta, nii johan on puolustajia...

Dazuri sanoi:
Samalla tavalla itse näen "älykkäänä" joukkosurua joka koskettaa hevon vitun kuusessa asuvaa itseään täynnä olevaa mulkkua, joka luultavasti kerjäsi tota kohtaloa.

Jatkuvasti lakoo jengiä mitä karmeimmilla tavoilla, kuten palamalla elävältä omaan sänkyynsä tms. Jos tänne pastetaan linkki ja joku sattuu nauramaan, että kävipä köpelösti, mutta mitäs poltteli sängyssä, niin kukaan ei ota herneitä nenään.
Auta armias jos sanotaan paha sana jostain lörppähuulesta, nii johan on puolustajia...

Tossa oot mun mielestä väärässä. Ei mun osalta oo kyse siitä kuinka merkittävä mies Proof oli. Vaan siitä kuinka hölmöä on se että joku kuolee jossain jengiammuskeluissa. Ja kyllä ihan samanlainen provo on mielestäni jokainen ¨mitäs oli klubilla ku joku ampu¨ kommentti, koski se ketä tahansa.

RIP vaan herralle.

Ei kosketa mua yhtään, ei liittynyt mun elämääni mitenkään. Mun mielestä on äärimmäisen tekopyhää surra tuollaista hemmoa, joka kuoli tavalla, jonka ihannointia on itse edesauttanut. Mielestäni koko vitun hiphop-gangsta-kulttuurissa ei ole mitään hyvää, yhtä naurettavia kuin skinheadit. Jätkät koittaa olla jotain vitun mafiosoja, että levyt myy enemmän. Ja aina joku dorka ottaa oppia ja ampuu vittuilusta, hienoa.

Niität mitä kylvät ja joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Vaikka mies ei tarttunut itse aseeseen, hänkin tiesi varmasti vaikuttavansa nuorison asenteeseen lakia ja virkavaltaa kohtaan.
Toisin sanoen: You disrespected me mothafucka, so I shoot you and rape your bitch...

PeKsE, mitä kiinnostavaa tuossa miehessä oli? Mikä tekee hänestä tärkeämmän kuin sinä tai minä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Miksi nämä yleensä ammuskelevat toisiaan? Huumejuttuja vai muutenvain uhitellaan rispektin kaipuussa?

taitaa tuolla rapakon takana olla vähän sellanen meininki että aseella ne riidat ratkastaan.aiheeseen liittyi tänään/tai siis eilen tullu dokkari kakkoselta.toivottavasti katoitte.

enpä juuri kyseisen miehen musiikkia kuunnellu mutta paska homma silti.

Big Evil sanoi:
PeKsE, mitä kiinnostavaa tuossa miehessä oli? Mikä tekee hänestä tärkeämmän kuin sinä tai minä?
En sanonut miehessä olevan mitään kiinnostavaa, perusluonteeni vain sattuu olemaan sellainen että minulta heruu empatiaa henkilöille jotka kuolevat (ilman omaa syytään?). Jos hän itse on aiheuttanut tuon murhan uhoamisellaan/typerällä käytöksellään niin sitten hän on sen ansainnut, mutta murhan syy on vielä selvittämättä.

Ei kai kukaan ansaitse tulla murhatuksi sanomistensa tai typerän käytöksen takia. Ja tuo vaikuttaa lähinnä siltä mitä olen lukenut että baarin jälkeen pihalla vähän äittelyä ja henki pois. Ei mitään muuta.

Itse olen jonkin verran tutustunut miehen tuotantoon enkä voi sanoa että tuntisin asiassa oikeastaan mitään. Paska juttu, mutta sellaista se on elämä tuolla Ameriikassa. Kaikki haluaa lynkata kaikkia ja aseellinen väkivalta on vastaus kaikkeen. Gangsta-rappariksi en sanois kyllä tuota tyyppiä. Ja musiikissa niinkuin kaikessa ilmaisussa on käsittääkseni vapaus. Biisejä tehdään milloin mistäkin kaikissa musiikkityyleissä. Ei niillä ole välttämättä mitään totuuspohjaa, mutta kovasti tuntuu kaikkia rassaavan väkivallan ihannointi vaikka itse tekee samaa eri muodossa.

http://abcnews.go.com/Entertainment/story?id=1834780&page=1&CMP=OTC-RSSFeeds0312

Ei niin puhdas pulmunen...

'I Was the Future of Hip-Hop'
It's unclear what Proof was doing at the bar. Police say an argument broke out and the 32 -year-old rapper fired first, striking Keith Bender, 35, in the head, and critically injuring him.

Investigators have not yet ascertained who fired the bullet that killed Proof, according to Detroit police spokesman Sgt. Omar Feliciano.

joq sanoi:

R.I.P.
Ole sinäkin varsinainen ruudinkeksijä kun leimaat koko forumin samalla. Osaatko laskea miten pieni osa kommentoijat ovat 26 tuhannesta käyttäjästä?

Hyvät räppärit ammutaan aina :( Vaikkei Proof ihan vetänytkään vertoja 2pacille ja Notorius B.I.G.:lle niin silti on tuo touhu aika hanurista.

Fedit: Ampuisivat edes Antti Tuiskun, jos on pakko ammuskella

Mike sanoi:
Ole sinäkin varsinainen ruudinkeksijä kun leimaat koko forumin samalla. Osaatko laskea miten pieni osa kommentoijat ovat 26 tuhannesta käyttäjästä?

No foorumin volyymi on kasvanut hurjasti niistä päivistä, kun esim minä aloin foorumia seuraamaan. Mutta esim tässäkin treadissa on NIIN paljon asiattomia kommentteja, että olis varmaan modet voinut poistaa osan?

Miten se meneekään.. ei se määrä vaan laatu :thumbs:

ilmeisesti kaveri oli mennyt huudeille ja tullut riitaa pokejen kanssa, toinen poke kaiketi ampui proofin kun hän ampui ensin toista pokea päähän. kuviot epäselvät.
mutta kateus kai näitä aiheuttaa, kaveri joka tienaa kymmeniä miljoonia pääsee helposti hengestään menemällä entisille kulmille, missä kateellisia riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom