Reason sanoi:Siinä on koko biisin sanat, Kaminari otti jännästi vain tuollasen sopivan provon..
http://www.absolutelyrics.com/lyrics/view/proof/kurt_kobain/
Minä?! Provosoin?!
Ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reason sanoi:Siinä on koko biisin sanat, Kaminari otti jännästi vain tuollasen sopivan provon..
http://www.absolutelyrics.com/lyrics/view/proof/kurt_kobain/
joq sanoi:On taas niin vitun älykkäitä kommentteja jengillä täällä.. On se niin loistavaa tämä pakkiksen nykypäiväinen porukka.
R.I.P.
joq sanoi:On taas niin vitun älykkäitä kommentteja jengillä täällä.. On se niin loistavaa tämä pakkiksen nykypäiväinen porukka.
R.I.P.
Dazuri sanoi:Samalla tavalla itse näen "älykkäänä" joukkosurua joka koskettaa hevon vitun kuusessa asuvaa itseään täynnä olevaa mulkkua, joka luultavasti kerjäsi tota kohtaloa.
Jatkuvasti lakoo jengiä mitä karmeimmilla tavoilla, kuten palamalla elävältä omaan sänkyynsä tms. Jos tänne pastetaan linkki ja joku sattuu nauramaan, että kävipä köpelösti, mutta mitäs poltteli sängyssä, niin kukaan ei ota herneitä nenään.
Auta armias jos sanotaan paha sana jostain lörppähuulesta, nii johan on puolustajia...
Mike sanoi:Miksi nämä yleensä ammuskelevat toisiaan? Huumejuttuja vai muutenvain uhitellaan rispektin kaipuussa?
En sanonut miehessä olevan mitään kiinnostavaa, perusluonteeni vain sattuu olemaan sellainen että minulta heruu empatiaa henkilöille jotka kuolevat (ilman omaa syytään?). Jos hän itse on aiheuttanut tuon murhan uhoamisellaan/typerällä käytöksellään niin sitten hän on sen ansainnut, mutta murhan syy on vielä selvittämättä.Big Evil sanoi:PeKsE, mitä kiinnostavaa tuossa miehessä oli? Mikä tekee hänestä tärkeämmän kuin sinä tai minä?
Ole sinäkin varsinainen ruudinkeksijä kun leimaat koko forumin samalla. Osaatko laskea miten pieni osa kommentoijat ovat 26 tuhannesta käyttäjästä?joq sanoi:On taas niin vitun älykkäitä kommentteja jengillä täällä.. On se niin loistavaa tämä pakkiksen nykypäiväinen porukka.
R.I.P.
Mike sanoi:Ole sinäkin varsinainen ruudinkeksijä kun leimaat koko forumin samalla. Osaatko laskea miten pieni osa kommentoijat ovat 26 tuhannesta käyttäjästä?