protsku
Banned
mattibodari sanoi:...hyviä levyjä mut sen jälkeen alko alamäki.
Grand Champ on DMX:n paras levy. Itse asiassa, tää äijä on 10x parempi kuin Tupac.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mattibodari sanoi:...hyviä levyjä mut sen jälkeen alko alamäki.
protsku sanoi:Grand Champ on DMX:n paras levy. Itse asiassa, tää äijä on 10x parempi kuin Tupac.
protsku sanoi:Grand Champ on DMX:n paras levy. Itse asiassa, tää äijä on 10x parempi kuin Tupac.
mattibodari sanoi:Uusinta outkastia en oo kuullu mut se on kuulemma täyttä rautaa...
yajo sanoi:Imutas vielä Jedi Mind Tricks - Visions Of Gandhi ja Violent By Design.
protsku sanoi:Jos haluutte olla ihan oikeasti Hip niin lukekaa vittu Malcolm X:n elämäkerta alkukielellä. Netistä löytyy myös pari tämän hemmon pitämää puhetta ja tää kaveri heittää todella tiukkaa läppää mustien elämään liittyvistä *oikeista* ongelmista.
osku sanoi:No näinhän se menee,joku pitää nekrujen puolta,se on sankari,joku pitää valkosten puolta,se on rasisti natsi raukka.Ite kuuntelin aikoinaan paljonkin räppiä ja jos joidenkin niiden biisien sanat kääntäisi tavallaan toisinpäin,Black----->white,niitä ei varmaan sais edes julkaista.
protsku sanoi:Malcolm X:llä ei ole mitään tekemistä räpin kanssa. Hän oli Martin Luther Kingin aikalaisia ja taisteli ihmisoikeuksien puolesta. Myöhemmin ns. mustat pantterit jatkoivat rotusorron vastaista työtä amerikassa.
Tupac Shakurin vanhemmat ovat muuten mustia panttereita. Että sellainen aasinsilta löytyy tähän päivään. Selittänee myös tupacin huomattavasti keskiveroräppiä syvällisemmät lyriikat.
:arvi:
osku sanoi:Eikö nuo mustat pantterit ole periaatteessa ihan samallaisia kun natsit ja skinit?Detroitin mellakat yms...
Nipsu sanoi:Tuo lause todistaa, että et tiedä tuon taivaallista USA:n historiasta. Mm Detroitin mellakoille löytyy hyviä syitä jos jaksat etsiä.
tsekkaa Ice Cube - Death Certificateprotsku sanoi:No nyt on tsekattu nämäkin. Yeah räp rules! :5: :kippis1: