protsku
Banned
Imuroin netistä pari gigaa räppiä parin pakkotoiston räp-threadin innoittamana. En ole siis aikaisemmin kuunnellut tätä genreä ja näyttää siltä että tuttavuus jää aika lyhytaikaiseksi. Esimerkiksi toi 2pac on musiikillisesti ihan löysää kamaa, monet biisit kuulostaa adult oriented rockin ja pehmosoulin sekoitukselta. DMX:llä on pari tiukkaa biisiä mutta siihen se sitten jää. Vastaavasti sellaiset artistit kuin Rage against the machine tai Beastie Boys lähinnä vain kierrättävät vanhoja kliseitä ja homma menee usein falskin parodian puolelle.
Jos haluutte olla ihan oikeasti Hip niin lukekaa vittu Malcolm X:n elämäkerta alkukielellä. Netistä löytyy myös pari tämän hemmon pitämää puhetta ja tää kaveri heittää todella tiukkaa läppää mustien elämään liittyvistä *oikeista* ongelmista.
Itse oon vannoutunut bluesmusiikin kannattaja Til the day i die. Blues power on todellista ja musiikki iskee sielun perukoille.
Jos haluutte olla ihan oikeasti Hip niin lukekaa vittu Malcolm X:n elämäkerta alkukielellä. Netistä löytyy myös pari tämän hemmon pitämää puhetta ja tää kaveri heittää todella tiukkaa läppää mustien elämään liittyvistä *oikeista* ongelmista.
Itse oon vannoutunut bluesmusiikin kannattaja Til the day i die. Blues power on todellista ja musiikki iskee sielun perukoille.