QNT Recovery Prismasta ?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
QNT Recovery niminen tuote näkyy löytyvän Prismojen, ainankin malmilla ja tikkurilassa, hyllyltä. Valmistajana näkyy olevan Nature's Best. Siistillä muovipurnukalla on hintaa 16.90€/kg, joten on ainankin hinnaltaan hyvinkin kilpailukykyinen! Saahan noista ostoista sitten myös niitä boonuksia...
Saattaa S-ryhmä sekoittaa pikkasen markkinoita pitemmässä juoksussa, hemmetin vahvaksi toimijaksi muuttunut päivittäistavarakaupassa muutenkin.

Joko joku on purkkinsa hommannut ja korkannut, mieipiteitä? Oma on vielä avaamatta, mauksi tuli valittua rasberry, oli niitä jotain muitakin valittavina.

Ite en oo noita nature´s bestin jauhoja maistanut. Pisti vaan silmään prismassa että ei oo mitenkään pahan hintasia ja ainakin on hienot purkit. Nature´s bestin valmisjuomia on tullut litkittyä useampaa laatua ja niissä maku on ainakin ollut todella hyvä.

Ihan kamalan makuista tuo vadelma ainakin!! En suosittele. Siinä oli sellanen oksennuksen sivumaku.... Omani syötin miehelleni. Ei hänkään siitä pitänyt, sekotti paremman gainerin kanssa, jotta ei tarvinnut jauhoja roskiin heittää.

Sisältää muuten ainoana proteiinina maitoproteiinia, joten jos pistää painoa imeytymisnopeuksille, niin ei ole mitenkään optimaalinen palautusjuoma.

Millainen ravintosisältö tuossa QNT (hehe*) Recoveryssä on?

(* QNT, luen sen kuin "cunt")

mansikanmakuinen proteiini oli ainakin todella namia.. ihan kuin mansikkapirtelöä. Se ei tosin ollut mikään erityisen halpa, varmaan tuon 16,9e/600g..

Ööö, jos oikein muistan tosta parin päivän takaa niin tossa oli n. 25g proteiinia sadassa grammassa!! ei saatana totahan saa ottaa 150g palautumisjuomassa.

Korjatkaa toi proteiinin määrä jos olen väärässä mutta jos olen oikeassa niin mielestäni aika perhanan pieni proteiinipitoisuus (myös hinnan kannalta!)

Pistetäämpä samaan ketjuun. Ostin QNT muscular palautusjuomaa, jossa on prot 49,3g, hiilareita 34,9g ja kreatiinia 5g. Ihmettelin kun hinta oli vain 12,95€/kg muistaakseni. Jäi tällä kertaa Muscle+ hyllyyn. Onko tuosta kellään kokemusta?

Mulla makuna kanssa toi raspberry ja maitoon sekoitettuna ainakin ihan ok makuista.

ravintosisältö 100g:

Proteiini:49.4g
Hiilihydraatteja:37.4g
Rasvaa:4.2g
Kreatiinimonohydraatti:5g

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Muutama viikko takaperin ostin vaniljaa purkillisen. En vieläkään ole toipunut ensimmäisestä sheikkerillisestä. Pahan makuista suoraan sanottuna. Ei tuota silti viitsi käyttämättä jättää...kerään vaan motivaatiota seuraavaan "nautintokertaan".

Join tässä juuri ensimmäisen QNT Muscular vadelmadrinkin. Pirun makeaa oli, vaikka laitoin sekaan maustamatonta heraproteiinia. Ei tämä jokapäiväistä herkkua kyllä ole. Muuten yllättävänkin hyvää hintaansa nähden. Sekoittuvuudessa ei mitään valittamista.

QNT Muscular oli maultaan erittäin hyvä(suklaa). Itse tosin olen kokeilun jälkeen vaihtanut siitä pois matalamman rasva & laktoosiprosentin tuotteisiin. Purkki on kieltämättä näppärä ja siellä tulee mukana mitta annosteluohjeella protskulle ja hiilarille. Tuotteen arvot hintaansa nähden kohdallaan; n. puolet protskua, n. kolmannes hiilaria, ja lisänä 5 % kreatiinia.

Ei nuista palkkareista ja protskuista oo kokemusta, mutta huvikseni testasin tuon kreatiinin. Maku sama kuin muilla ja toimii yhtä hyvin.

milhouse sanoi:
Tuli nyt testattua. Suklaanmakuinen oli hyvää ja sekoittui todella hyvin.

Recovery vai Muscular?
Itse ostin purkin tuota Qnt-Recoa kun oli päässyt prodet loppumaan. Ei kyllä omaan suuhun tuo suklaa hyvälle maistunut. Pahempiakin myrkkyjä olen maistanut mutta toiste ei tuota tarvitse hommata kun proteiiniakin on niin vähän suhteessa hiilareihin.

Halpa ei olekkaan sitten niin halpaa.

milhouse sanoi:
Pistetäämpä samaan ketjuun. Ostin QNT muscular palautusjuomaa, jossa on prot 49,3g, hiilareita 34,9g ja kreatiinia 5g. Ihmettelin kun hinta oli vain 12,95€/kg muistaakseni. Jäi tällä kertaa Muscle+ hyllyyn. Onko tuosta kellään kokemusta?
:hyper: jos noin halpaa on niin ostan varmasti!

Ensin söin/join purkin suklaan makuista QNT Muscularia ja nyt oli tyytyminen vaniljan makuun, kun suklaa oli LPR:n Prismasta loppu.

Erittäin hyvät kokemukset tuli tuosta ensimmäisestä purkista:
- Toimii ihan hyvin
- Ei sekoittanut mahaa
- Hyvin sekoittuu shakerilla
- Hyvää
- Halpaa
- Kätevä purkki & mittalusikka

Vaniljasta täytyy sen verran sanoa, että ei ole ollenkaan niin hyvän makuista kuin tuo suklainen. Kokeilin pistää kaakaota sekaan ja tulos oli ainakin omasta mielestä vähän kuin salmiakkia.. Kaikenlisäksi vanilja vaahtoutuu kupliksi, kun sen sekoittaa sheikkerillä. Suklaalle ei käynyt tätä.

ite sekoitan palkkarin aina ennen salia, niin ei toi sekoittuminen niin haittaa, kunhan on hyvän makuista ja kohtuu laadukasta. pitääpä säästää seuraavat rahat QNT:hen

Back
Ylös Bottom