Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kparta sanoi:279,- saa gigantista 40cm leveen koneen. Mulla on semmonen ollu jo vuoden himassa ja hyvin pelittää! Merkki on Whirlpool.
Hilppa sanoi:Tilaa on just se 40x60cm eli semmoinen slimmi päältätäytettävä kone olis hakusessa.
Et maininnut ollankaan kyseisen pesukoneen hintaa.. Olen kuullut, että osassa malleista on aika kovat huolto- ym. ylläpitokustannukset vaikka varsinainen hankintahinta saattaakin olla melko kohtuullinen. Niin ikään minulle on myös kerrottu, että kaikissa malleissa ilmenee melko vakavaa laatua oleva, muutamia päiviä kestävä toimintahäiriö noin kuukauden välein.Rankkuri sanoi:Mulla on just sellanen siisti vm.-82 blondi pesukone. Sekin on omien mieltymysten mukaan päältä tahi sivulta täytettävä ja mahtuu oikein mainiosti mainitsemaasi tilaan. Baareista sellaisia yleensä löytää.
MHK sanoi:Voisko joku kapean pikku whirlpuulin omistaja kertoa kuin pitkään teillä ruksuttelee kone ennen kuin pyykit on valmiina? Ostin juuri kyseisen kapistuksen ja siinä nappula liikkuu 1mm tunnissa. Ohjelman läpivienti kestää ilman kohtuullista väkivaltaa n. 6 tuntia En kehtaa kysyä äidiltäkään
protsku sanoi:Vähemmän tärkeä, ja mielestäni turhaan hypetetty ominaisuus, on joku äärimmäisen nopea linkous. Meinasin ostaa toisen valmistajan koneen, jossa on linkous 1100 kierrosta minuutissa. En olisi tehnyt sillä ominaisuudella mitään, koska pienen testailun jälkeen huomasin että 800 kierrosta minuutissa riittää paremmin kuin hyvin. On turha laittaa linkoukseen täysiä kierroksia koska se kuluttaa vaatteiden pintaa. Ja rummun laatu ratkaisee enemmän, kuin linkousnopeus.
Täysin samaa mieltä. Reenaavana (eli paljon hikisiä vaatteita tuottavana) ihmisenä arvostan suuresti oman pesukoneeni 32 minuutin pikaohjelmaa. Sopii keinokuituisille, matalaa pesulämpötilaa vaativille treenivaatteille oikein hyvin. Myös norppiohjelmille löytyvä pesuajan lyhennysmahdollisuus on hyvä, eli tarvittaessa nappulaa painamalla kone vähentää pesu/huuhteluvaiheita niin, että ohjelma menee lyhyemmässä ajassa läpi.protsku sanoi:Mielestäni oikeasti tärkeitä ominaisuuksia on se, että tavallisten pesuohjelmien lisäksi löytyy ns. pikaohjelma. On mukava pestä vähän likainen pyykki 40 minuutissa sen sijaan, että kaikkeen pyykinpesuun menisi 2h per kerta.