juu kyllä ottavat pääsiassa pukeilta..mutta oon nähny ottavan ihan ilman pukkejakin.. esim. Zhan Xugang teki paljon ilman pukkeja koska hänen ylöstyöntöasentonsa oli todella syvä.. mutta luulempa että ottavat telineistä puolikyykkyyn juuri siksi että silloin saadaan parempi pyristus jaloista vastaanottoon koska suurinosahan ei työnnä Xugang tyylillä eli että menee vauhdilla pohjaan vaan kuten Guozheng eli kunnon puristuksella ottaa kiinni puoli kyykkyyn-joka on paljon hallitumpaa.. toki näiden nostajien vertaaminen nyt on turhaa koska olivat jo ruuminrakenteeltaan täysin erilaiset..
en säännöllisesti tuota reenaa mutta joskus ihan huvinvuoksi olen kokeillu ja omille valmennettaville olis tarkotus noita tulevaisuudessa teettää.. tempausotteella valaa en tykkään tehdä koska ranteeni eivät tahdo kestää sitä..
en säännöllisesti tuota reenaa mutta joskus ihan huvinvuoksi olen kokeillu ja omille valmennettaville olis tarkotus noita tulevaisuudessa teettää.. tempausotteella valaa en tykkään tehdä koska ranteeni eivät tahdo kestää sitä..
?