Pyörätuolilla rappuset ylös ja alas ja muita temppuja tuolilla

Onhan se kiva, että teillä on intoa ja tekemistä mutta kyllä täytyy sanoa, että ei ole mitenkään mielenkiintoista katsoa kun jätkät menee portaita alas rullatuolilla. On meinaan melko tylsiä nuo videot. Tuo portaiden alas meneminen on nyt käytännössä ihan yhtä mielenkiintoista kuin videon katsominen siitä kun joku kävelee portaat alas. Ehkä kannattais panostaa niihin muihin temppuihin.

No, on youtubessa kyllä paljon tylsempääkin paskaa, että eipä se varmaan ketään loukkaa jos jäbiltä on tullut sinne portaidenkulkumatskua. Mun mielestä tää ketju on mielenkiintoinen - esim. toi 10 x 100 kg penkki ja leuanvetelyt oli kiintoisaa katottavaa ihan näin punttaajan näkökulmastakin. Ja noi dippailut esim. tossa lautan kannella! Pistäkää toki lisääkin videoo punttisalin puolelta / muusta lihaskuntoharjottelusta.

Eli päivitelkää jatkossakin tätä ketjua, ainakin itse aion eksyä katselemaan tätä silloin tällöin. Hyvä asenne pojat!

Edit. ja parrakkaalla jäbällä, joka esim. tossa penkkailee, näyttäis olevan mukavasti lihaakin!

Terve, taas videoo pukkaa. Elikkä mä oon TFP:n toinen jäsen yhdessä PT-urheilijan lisäks. Mitä pidätte uusimmasta videosta?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huhhuh kovaa menoo, köysikiipeily on ainaki hyvän näköstä. Ja tottakai muutenki :)

Täältäki suunnalta ihan mielettömät arvostukset teille, että jaksatte painaa eteenpäin ja tehä mitä huvittaa vammoista huolimatta! Liian paljon tullu nähtyä ihmisiä, jotka heittää hanskat tiskiin heti ensimmäisen esteen kohdatessaan.

[video]http://www.youtube.com/user/TeamTFP#p/a/u/0/AJzH6L6thRM[/video]

Vähän vanhan kertausta.. ei mtn ihmeellistä ja uutta mutta ennen uusia vauhdikkaampia videoita välivideona toimii :)

Mitäs jos eturenkaat pääsee putoomaan alas kesken portaiden? Mennäänkö sitten etukautta nurin?
Paljonko teille sattuu näitä temppuja tehdessä?:)

Hyvän näköstä tekemistä ja pirun vahvaa ukkoa, kun pystyy penkistä satkulla ottaa pitkää sarjaa ja dippejäki menee tuolin kanssa kiitettävä määrä! Tsemppiä jatkoon ja propsit sisukkuudesta!

Back
Ylös Bottom