Puvun peseminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vanha ketju mut tämmösen löysin haulla...

Onko kukaan kokeillu tota Vanish Oxy actionia? Sen pitäs kai toimia aika hyvin kun siinä on tuota vetyperoksidia ja sherdogissa suositeltiin kovasti sitä.

Lisäksi onko kukaan kokeillut pestä käsin gi:tä? Kun mulla ei ole kotona pesukonetta niin mietin että mitenkä tuommonen käsinpesu onnistuis aina treenien jälkeen?

Vai riittääkö mielestänne joka toinen treeni kerta että puvun pesee vai onko se sitten niin ettei se hiki sais kuivua sinne puvun sisälle tavallaan?

Harmi kun ei ole pesukonetta eikä tänne oikein mahdukkaan :(

Kyllä kamppailulajeissa puhtaus on äärimmäisen tärkeää. Itse pesen puvun ihan pesuaineiden kanssa jokaikisten treenien jälkeen. Hyvin ehtii kuivua seuraavan päivän treeneihin, kun illalla heittää koneeseen ja yön yli kuivumaan hengariin. Puvutkin ovat kestäneet aina useiden vuosien käyttöä, kun linkousta ei pidä liian lujalla.

Ei se pelkästä hien hajusta ole kiinni, vaan bakteereista. Se on joku näiden "tosimiesten" kuvitelma, että kun henkilökohtainen hygienia on ihan nollatasolla, ei tautejakaan tule kun vastustuskyky kasvaa. Sehän nyt on ihan täyttä paskaa. Treenikavereita näissä asioissa tulee ajatella ja hoitaa sekä kamojen puhtaus, että oma hygienia hyvälle tasolle ennen treenejä. Jos jossain tilanteessa iho menee rikki, on aika perkeleesti terveellisempää, että matto ja kaverit eivät kuhise bakteereita.

Ihme porukkaa ne jotka ei pukujaan pese. Helvetti sitä kissankusen hajua kun porukalla pinttyy hiki pukuun kiinni. Meille ainakin teroitettiin heti alussa, että treeneihin tullaan aina puhtailla kamppeilla, kynnet leikattuina ja ilman koruja tms. Ei niitä salietikettejä turhaan laadita. Ite pesen pukuni vähintään joka toisten treenien jälkeen. Siinähän ne samalla tulee pestyä kun treenialusvaatteetkin, jotka menee helposti pilalle jos niihin hiki pinttyy.

Lisäksi onko kukaan kokeillut pestä käsin gi:tä? Kun mulla ei ole kotona pesukonetta niin mietin että mitenkä tuommonen käsinpesu onnistuis aina treenien jälkeen?

Vai riittääkö mielestänne joka toinen treeni kerta että puvun pesee vai onko se sitten niin ettei se hiki sais kuivua sinne puvun sisälle tavallaan?

Harmi kun ei ole pesukonetta eikä tänne oikein mahdukkaan :(

Käsin onnistuu ihan hyvin. Itse upotin vannaan tms pesuaineineen hetkeksi hautumaan ja sit käsin mylläten ja huuhtoen. Joka toinen kerta itselläni on riittänyt. Bakteerit se juttu on käytännössä, ei pelkkä hiki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom