Puukkoa selkään

Ikä
44
Tässä duunissa on viimeaikoina ollu aika ärsyttävä ilmapiiri.. Eli duunikaveri on ihan kympillä "suolannu" mua pomoille, ja tietty kehunu ja ylistäny itteään. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Miten ootte asian ratkassu vai ootteko mitenkään? Ite ajattelin ratkaista asian lähtemällä lätkimään duunista ja kuristamalla kaverin.. :evil: Tai sit ensin kuristan sen. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ollu samanlaisessa tilanteessa ku sä. Lohdutukseksi voin sanoa että kyllä se pomo helposti huomaa mistä on kyse. Meillä kävi niin että se nuoleskelija ja muiden haukkuja sai lähteä heti ku tuli tarve karsia. Uskon että parhaaseen lopputulokseen pääset ku annat sen jauhaa ja painat ahkerasti töitä sillä aikaa. :thumbs: Äläkä ny ainakaan lopareita ota, tollasta sattuu varmaan lähes joka paikassa.

Jos tiedät, että olet niin hyvä että saat töitä muualta, niin vaihda firmaa. Tai kerro pomolle miten asia oikeasti on. En minä ainakaan suostuisi kärsimään tuollaisesta.

lej sanoi:
Jos tiedät, että olet niin hyvä että saat töitä muualta, niin vaihda firmaa.
Jimmy sanoi:
Eli pitäis tehdä juuri niin kuin selkäänpuukottaja haluaa?
Varmaan lej tarkoitti, että jos on kahden vaiheilla, siirtyiskö parempaan duuniin vai jäisikö vielä vanhaan, tuttuun ympäristöön, niin tossa tapauksessa olisi taas yksi syy lisää ottaa se parempi duuni.

Mixu sanoi:
Varmaan lej tarkoitti, että jos on kahden vaiheilla, siirtyiskö parempaan duuniin vai jäisikö vielä vanhaan, tuttuun ympäristöön, niin tossa tapauksessa olisi taas yksi syy lisää ottaa se parempi duuni.
Juuri näin, en kirjoittanut tarpeeksi selkeästi. En tarkoittanut että pitäisi paeta, vaan haistattaa pitkät ja siirtyä mukavampaan paikkaan.

superjuha sanoi:
Tässä duunissa on viimeaikoina ollu aika ärsyttävä ilmapiiri.. Eli duunikaveri on ihan kympillä "suolannu" mua pomoille, ja tietty kehunu ja ylistäny itteään. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Miten ootte asian ratkassu vai ootteko mitenkään? Ite ajattelin ratkaista asian lähtemällä lätkimään duunista ja kuristamalla kaverin.. :evil: Tai sit ensin kuristan sen. :curs:

Ratkaisu on yksinkertainen, vedä sitä mulkkua turpaan.

ps ;)

superjuha sanoi:
Ite ajattelin ratkaista asian lähtemällä lätkimään duunista ja kuristamalla kaverin.. :evil:

Minä kävisin puhumassa pomolle ja laittaisin samalla tämän paskanjauhajan ignoreen. Pomo kyllä näkee ootko oikeesti hyvä mies vai et.

superjuha sanoi:

Ihan sama juttu oli meilläkin ja kesti vielä yli 1,5 vuotta. Meille otettiin joskus helmikuulla 2002 eräs työntekijä ja tämähän oli sitten oikeen pomojen nuolija ja itsensä ylistäjä numero 1. Ja todella pitkään se pysty vedettään toisten osastojenkin porukkaa jutuillaan, meitä vähän pidempään olleita saman osaston työkavereita se dissas ja moitti pomoille heti jos oli vähänkään napit vastakkain sen kanssa. ja tämä tapaus oli sellanen, että oli lähes mahdotonta ettei ois ollu napit vastakkain, koska se heti taloon tullessaan osas kaiken paremmin kun muut jne jne. Eli 1,5 vuotta pomo sitä jaksoi kattella ja kuunnella ennenkuin silmät aukes ja todettakoon vielä että tänä aikana käytiin näistä ongelmista monta monta tuloksetonta palaveria. Mulle se ei suoraan päätään aukonut koska sanoin sille välittömästi vähintään samalla mitalla takasin, mutta on niitä juttuja kuulunut jälkeenpäin mitä se on paskaa puhunut sekä siviilielämässä että duunissa.

Eli neuvoni on, hoida hommas kunnolla tai jos on mahollista vaihtaa parempaan niin vaihda ihmeessä, mutta älä missään tapauksessa lähde karkuun!! Hoidat vaan niin, että pomo ei pääse sulle mistään sanomaan ja kerrot sille miten asiat oikeesti on, ennemin tai myöhemmin ne silmät aukee kuitenkin...jotkut vaan osaa vedättää todella pitkään, mutta keinot loppuu kyllä kun ei näyttöjä ole! Usko pois!

superjuha sanoi:

Mä suosittelisin että opiskelet itsesi pomoksi jonka jälkeen kuristat pomon ja rupeat vittumaisen työkaverin pomoksi. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom