Puuduttuva fyysinentyö (3vuoro) + vapaaottelu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Motivaatio/totuttelu ja heikko lihasten tajuaminen vaikeuttaa huomattavasti harrastusta! Olen harrastanut noin 1.5vuotta vaparia, aloitin kun olin koulussa, oli mahtavaa kun sai reenata kunnolla ilman ongelmia. Sitten tuli työt, nyt 5kk fyysistä seisomatyötä takana ja viikossa jaksaa enää harvemin reenaa. Jalat ovat puuduksissa, liike hidastuu sitä myötä ja motivaatio laskee kun pärjää huonommin kuin ennen. Painiiko kukaan saman ongelman kanssa? yritän kyllä venytellä, lenkkeillä, syödä mutta ei vieläkään ole tottunut lihakset tähän tahtiin.. Onko ainut keino ettiä muitä hommia? (tulee kyllä kokoajan työpaikkoja selattua)..

c`est la vie.
sanoisin että pidemmän päälle on parempi hoitaa perusjutut kuntoon. työ/asunto yms. harrastukset tulee sitten siinä mitä milloinkin pystyy tekemään.
turha ottaa ressiä.

sitäpaitsi jumala rankaisee kuitenkin.
hommaat työt yms. sillee että ehdit jumppailemaan, niin sitte meneeki jotain päreiksi.
oot sitte jossain paska hommassa (tai mistäs tiän vaikka oot nyttekki?) etkä pysty treenaamaan sitäkään vähää.

Ei tuo tehdastyö nyt niin herkkua oo, vaikee vaan löytää hommaa mikä mahdollistaisi rankemman reenaamisen :D. Vapari on oikeastaan intohimo, joten en mielelläni sitä lopettaisi.. Kokeilin tuohon väsymykseen Pump tuotetta massilta, hiki kyllä lensi ja syke oli korkealla mutta ei siltikään oikein kroppa ollut iskussa. Joo jumala on jo rankaissut, lonkka kiukuttelee eikä paikat palaudu! Sen sain siitä kun väkisin piti herätellä itsensä reenaa:D

itse painin saman ongelman kanssa.. Epäsäännöllinen unirytmi lähes joka treenit töissä jos ei oo töissä niin ei jaksa lähteä reeneihin. ainakun ehtii käyn salilla vetämässä hikeä päälle toiminnallisella harjottelulla taikka voimatreenillä sekä kahvakuulilla. Se vaatii tottumista ja itseänikin vituttaa tehdä paskahommaa paskoilla ajoilla joka vie kaiken mahdollisuuden jostain harrastamisesta (ryhmäliikunta)

Paras keino ois ehkä että hankit kaverin jonka kanssa meette tatamille vääntäämään ainakun vaan sopii, näin minäkin tein ja nyt olen uusi paikkakunnalla en voi edes tätä tehdä kun en tunne ketään :(

Kai siellä sun paikkakunnalla on vapaa-vuoroja eikä tatami ole jatkuvasti käytössä. Joustoa se vaatii jos se on intohimo etkä ole liian tosissasi.

t: Vittuuntunut työhiiri

Epäsäännöllinen unirytmi vuorotyöt ja oikeestaan kaikki on huonoja tekosyitä olla treenaamatta kunnolla jos sitä haluaa oikeesti tehdä. Jos on epäsäännöllinen vuorotyön sotkema unirytmi se ei tarkoita kuin sitä että treenataan väsyneenä ja panostetaan sitten siihen treeneissä jaksamiseen sen verran että työt kärsivät, ellei ole sittan luokkaa lääkäri, mut perus duunarilla voi marssijärjestys olla helposti tuo.

Itse teen vuorotyötä ja treenaan joka viikko 5-7kertaaa, panostaa hiukan ruokailun säännöllisyyteen yms. niin jaksaa paljon paremmin eikä ole tuntunut vielä kertaakaan että olisi mennyt ylikuntoon. Eniten harmitaa iltavuoro joka kyllä kieltämättä estää lajitreenin mutta sillon voidaan helposti treenata fyysisiä ominaisuuksia, esim aamulla voimaa ennen töitä ja illalla sitten lenkkiä ja vaikka venyttelyä. Joiltan hyviltä saleilta löytyy jopa säkki jota pääsee mätkimään. Pääsääntöisesti pyrin vielä käyttämään "pekkaset" niin että osuvat treenipäiville että saa niistäkin täyden hyödyn irti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom