Putkirullaus sarjojen välissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ville11
  • Aloitettu Aloitettu
Voin sanoa ihan varmaksi ettei ole apua lihaskasvuun. Jos olisi, niin kaikki tekisivät sitä. Luulen muutenkin että sarjojen välinen rullailu on ainoastaan haitaksi. Lihaksen kuuluu olla kireä voimaharjoittelun aikana. Ei kannata pehmitellä rullauksilla tai hieronnalla silloin.

Tossa yhdellä videolla Tomi takamaa suositteli rullaamaan reiden sivuja etureisireenin yhteydessä. Tiedä sitten mikä idea ja toimiiko esim käsille..

Pitää varmaan laittaa popparit tulille...
Kenellä ylipäätään on aikaa rullailla sarjojen välissä? No mistäpä sitä tietää jos tämä olisi joku uusi ihmekonsti lihastenkasvuun mutta epäilen että taas yksi tuhansien joukossa joista on enempi haittaa kuin hyötyä.

Pitää varmaan laittaa popparit tulille...
Kenellä ylipäätään on aikaa rullailla sarjojen välissä? No mistäpä sitä tietää jos tämä olisi joku uusi ihmekonsti lihastenkasvuun mutta epäilen että taas yksi tuhansien joukossa joista on enempi haittaa kuin hyötyä.

Täällä puhutaan aina niin kuin kaikki olisi samanlaisia. Mulla monesti paikat niin jumissa ja kireänä että on lähes pakko venytellä, rullata ja vaikka mitä että saan edes reenin meneen perille. Kireää ja jumista lihasta on minun mielestä ihan turha murjoa kun ei siitä saa edes kaikkea voimaa irti. Monesti hapottaa niin älyttömänä kun paikat kireänä mutta kun ne saa pumppailtua ja venyteltyä auki niin saa voimat käyttöön ja reeni menee perille.

Mulla myös reiden sivut on melko kovat välillä niin kyllä siitä ihan varmasti on hyötyä kun niitä hieman pehmittää reenin aikana.

Välillä hieman ihmetyttää nämä kysymykset täällä. Ettekö te itse huomaa onko siitä hyötyä vai ei?

Treenit on täysin voimailu-suuntaunutta, mutta kyllä rullailen tarvittaessa tiettyjä lihaksia tiettyihin kipuihin esim. polvessa ja auttaa selkeästi.

Kyse oli sarjojen välissä, käsitän asian niin että kaveri aikoo tehdä vaikka 6x6 kyykyt ja on joka sarjan välissä matossa rullan kanssa?
Jos vierestä katsoisin niin olisihan se tuolla salikomediaa ketjussa välittömästi.

Back
Ylös Bottom