Purkki ilmaista Cla:ta

En tiedä onko Jeesuksen ajoilta, mutta tälläisen löysin surfatessa.

[mod]Säännöt: - Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä[/mod]

"Kokeile ilmaiseksi 30 päivän ajan!
Kyllä kiitos. Liityn mielelläni koeasiakkaaksi ja kokeilen CLA:ta päivän ajan. Maksan vain postimaksun 4.9EUR"

Kyllä ilmainen purkki aina kelpaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jeps, itse tilasin CLA-purkin pari viikkoa sitten ja purkki kolahti viime viikon lopulla postiluukusta. Purkin mukana oli saateteksti jonka mukaan olen kuulemma liittynyt heidän jäsenekseen ja he ryhtyvät lähettelemään kahden kuukauden välein CLA-purkkeja hintaan 29,5€/120 kapselia! Kumma homma että voivat noin yksipuoleisesti ottaa minut jäsenekseen kysymättä minulta suostumusta ja kertomatta jäsenyysehtoja etukäteen. Tilauksen voi kyllä perua soittamalla asiakaspalveluun, mutta en saatana viitsi tuhlata siihen aikaani! Lähetelköön purkkejaan minulle, lähettelen ne takaisin. :curs:

Naru sanoi:
Jeps, itse tilasin CLA-purkin pari viikkoa sitten ja purkki kolahti viime viikon lopulla postiluukusta. Purkin mukana oli saateteksti jonka mukaan olen kuulemma liittynyt heidän jäsenekseen :curs:

Niin en tiedä mistä olet tilannut mutta jokapaikassa missä minä olen tuon 4,95€ tarjouksen nähnyt on toimitusehdoissa ollut maininta tuosta jäsenyydestä, puhelinsoitollahan siitä pääsee eroon. Tuo että et tee mitään on huonompi vaihtoehto koska olet todennäköisesti hyväksynyt tuon ehdon tilatessasi ilmaistuotteen.

Ainakaan tuossa karpaasin mainitsemassa linkissä (jonka kautta itsekin tilasin purkin) ei ollut mitään toimitusehtoja.

Naru sanoi:
Ainakaan tuossa karpaasin mainitsemassa linkissä (jonka kautta itsekin tilasin purkin) ei ollut mitään toimitusehtoja.
Asia on sitten varmaan lain kannalta aika selvä. Älä ainakaan omalla kustannuksella takaisin lähettele.

No voi vehje! Mäkin haluan purkin ilmaista Cla:ta! :itku:
Eihän se linkki nyt niin paha olis.. :itku:

Pyydättekö te nyt linkkejä siihen kauppaan, vai?
Jos on vaan sallittua sääntöjen puolesta, niin voitteko naru tai lej pistää privalla?

:nolo:

Vihattu sanoi:
Laittakaa privaviestinä miulle vaikka se osote (jos tääl pakkis tuki nyt privasointiviestejä) :-)

Tukee privaa kun oot VIP.

Nonih, laitoin teille postia. Toivottavasti tuli perille.

Trinity sanoi:
Laitatteko linkkiä tännekin suuntaan? :)

Kerro sähköpostisi osoite, niin laitan linkin. En ole Vip(vielä), joten en voi käyttää tuota sisäistä postia.

Tännekkin suuntaan joku vois laittaa linkin.

Back
Ylös Bottom