purkin kosteuspussin tilalla "isonappi"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja psali
  • Aloitettu Aloitettu
tossa kun otin taas vitamiineja niin purkista tuli ulos reilun kokoinen
nappi, hyvä etten heittänyt naamariin sitä... ohessa kuvat napista/koosta versus itse vitamiini nappi...onko kukaan muu törmännyt vastaaviin ihme virityksiin? 4 kuvaa...

Liitteet

• donot.jpg
    donot.jpg
    33,9 KB · Katsottu: 412
  • front.jpg
    front.jpg
    84,2 KB · Katsottu: 394
  • nepas.jpg
    nepas.jpg
    100,6 KB · Katsottu: 303
  • sizetop.jpg
    sizetop.jpg
    88,4 KB · Katsottu: 320
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs tuossa niin ihmeellistä on. Onhan noita kosteudenpoistajia jos minkiinlaisia, mutta ensimmäinen läpinäkyvä tosin mikä on vastaan tullut.

Toihan on vain hieman vieraannäköinen versio kosteutta poistavasta pikku pussukasta, joihin aika usein törmää vitamiinivalmistepurkeissa yms. Eli on ihan tutunnäköinen. Napin tektiä kannattaa kuitenkin noudattaa, eli do not eat :)

edit: teemupii ehtikin jo vastata

edit2: ja minä yritän vastaisuudessa lukea viestiketjujen topicit paremmin :jahas:

teemupii sanoi:
Mikäs tuossa niin ihmeellistä on. Onhan noita kosteudenpoistajia jos minkiinlaisia, mutta ensimmäinen läpinäkyvä tosin mikä on vastaan tullut.

Ei niissä mitään ihmeellistä ole, tommosta en ole koskaan ennen nähnyt niin laitoin että muutkin näkee, yleensä ne on pieniä pussukoita vaan ollut.

No kyllä mäkin oisin ihmetellyt, jos tollainen olisi tullut vitamiinipurkista vastaan. Itse syön lisävitamiineina pelkkää multitabsia, enkä ole ees tiennyt, että vitamiinipurkeista jotain kosteudenpoistajia löytyy. Parempi se kai on vaikka täältä kysyä, ennen kuin rupea reklaamatioita lähettelemään.

sammyx sanoi:
No kyllä mäkin oisin ihmetellyt, jos tollainen olisi tullut vitamiinipurkista vastaan. Itse syön lisävitamiineina pelkkää multitabsia, enkä ole ees tiennyt, että vitamiinipurkeista jotain kosteudenpoistajia löytyy. Parempi se kai on vaikka täältä kysyä, ennen kuin rupea reklaamatioita lähettelemään.
Yleensä siinä purkin kyljessä lukee jos siellä sisällä on kosteudenpoistaja, joten ei täytenä yllärinä tule jos lukee tuoteselosteen ;)

o_virta sanoi:
Jos tuon syö niin tulee nestevajaus tai pahimmassa tapauksessa koko keho kuivuu ja onko sitten mukavaa.

Nuohan olis varmaan sitten aika hyviä kiskuntoon pyrkiville bodareille. Muutama tunti ennen kisaa kun vetäsee tollasen nassuun, niin se imee kaikki ylimääräset nesteet ja lavalla onkin sitten ihan sikakireän näkönen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom