Puolison (tyttö-/poikaystävän) tuki

Ikä
52
Puolison tai elinkumppanin varaukseton tuki ja kannustus punttailuun ja kasvuun on kaikki kaikessa, eikös vain? Saunottiin eilen vaimon kanssa, pesin hänen selkänsä ensin, ja sitten olin itse pestävänä. Vaimo hankasi ensin selän, siirtyi sitten ylemmäs ja tokaisi kuin ohimennen: "Nyt pestään tämä haiseva kynäniska." :haart::haart::haart:

Ja taas jaksaa vääntää rautaa uudella innolla!

:love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muija on tällä hetkellä Espanjassa opiskelemassa, ollu jo kuukauden, ja tulee jouluks takas.
Sano lähtiessään, että jos et oo vähintään kaks kertaa niin iso kun nyt, sit kun tuun, niin et saa puoleen vuoteen. Eiköhän siinä oo taas motivaatioo. Toivotaan että vähän vähempi kasvukin riittää. :)

Originally posted by Dragon
Taisi tahtoa kunnon gorillaseksiä illalla :haart:
Buhahahahawaaa! Joo, meillä taitaa vaan meikäläinen vikistä kun miuta viedään! :D

Obnote: Se suinkaan johdu siitä, että vaimo muistuttaisi sitä gorillaa. LOL!

Originally posted by Dragon
p.s. Lukee taatusti pakkista salassa, kun tiesi "kynäniska" -termin.
Tarvittaessa ihan avoimesti, punttaa itsekin silloin tällöin. Ja offtopic meiän poitsukin osasi ottaa jo front double biceps -posea peilin edessä ennen kuin sanoi sanaakaan, tytöltä taas onnistuu lisäksi leveä selkä takaa. Varmaan jotkut isot pojat opettaneet. :rolleyes:

Avovaimolta 100& tuki ja tsemppi, silloinkin kun itse ei jaksa.:haart:

Mun puoliso on kylmä rauta ! Se tukee mua niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Se on aina ollut siellä, vain mua varten.

vaihtaisin sen kyllä vaikka heti lämpimään tyttöystävään :haart: :rolleyes:

Mä oon naimisissa leokon kanssa ja avokki tietää sen! Tukee ja on itsekin varsinainen salidyykkari... mikäpä sen parempaa kun kumpikin puskee toista eteenpäin!! :love: <----avokille

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom