Punttitreeni ja mieliala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Säde82
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
JIPPII! En olekkaan ainut pinnakireällä kulkeva treenaava nainen! Ja natukin vielä oon...Pahinta ruuhkaiset bussit, kaupan jonot ym. Itseäni naurattaa jo oma kireä piponi...olen vain kuvitellut olevani ainut. Ja kireys alko treenien myötä muutama vuosi sitten...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
reinhardt sanoi:
Hapenpuutteestahan siinä on kyse, mutta hapenpuute on seurausta tehottomasta hengityksestä.

esim. Pilateksesta tuttu lateraalinen hengitys on hyvä, koska siinä levitetään rintakehää. Ft:ni neuvoi, että kannattaa mennä jumppapallon päälle mahalleen makaamaan ja siinä hengittää, niin selkä leviää hyvin.

Mulla vaan ei pitäisi laulajana olla tuon hengityksen kanssa mitään ongelmaa. Se on ihan alkeita, ettei rintakehä saa nousta hengittäessä vaan selkä. Mutta saattaa olla, että se lihasten jännittäminen koko kropassa treenin läpiviemiseksi vahingossa lukitsee myös hengistystiet. On vaan hyvin vaikeaa pitää samalla tätä rentoutta vaativaa hengitystapaa yllä ja tehdä reeniä. Menee enempi sellaseksi puuskutteluksi ja pidättämiseksi, kun oikein keskittyy painoihin. On se vaan vaikeaa hallita niin montaa eri asiaa samaan aikaan. :rolleyes:

Mulla kyllä treeni jeesaa..taitaa olla niitä ainoita paikkoja sali siis jossa mun murheet unohtuu totaalisesti ainakin vähäksi aikaa. Ja kunnon treenistä kun saa kivasti endorfiinejä jaksaa taas hymyillä vaik mikä olis...:D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom