Kuinkahan helposti vasta-alkaja saa valita tuntejaan? Jos ns. normaali päivätyön( 8:00-16:00) lisäks tekis 4-5h viikossa niin sehän olis jo jotain. Minkähänlaisia soppareita osa-aikasille ohjaajille tehdään? Saako usein käydä salilla ilmatteeks? Sehän ois plus miinus nolla jos maksais salimaksua ja sitte vetäs pari tuntia.. :dance: Jos jokuu haluaa infota enemmänki niin osa-aikasesta/muun työn ohella tehtävästä ohjauksesta niin luen mielelläni! Pakkiksella on ollu ennenki juttua tästä mutta en nyt löytäny..
Yleensä joutuu vetämään ns. näytetunnin ja sen perusteella sitten pääsee/ei pääse ohjaajaksi. Itse olen kunnalla töissä ja tänne pääsee aika helposti ohjailemaan esim. aluksi vesijumppia. (ne on helpompia) Kannattaisi kysellä ensin vaikka aerobicohjaajan peruskurssia ja sitten alkaa ohjailemaan. Jos on itse paljon jumpannut niin ei ole kauhea kynnys lähteä ohjaamaan.
Sittenhän on myös lasten kerhojen, voimistelun jne ohjausta, johon ei välttämättä vaadita koulutusta. Kannattaa kysyä eri seuroilta jospa sitä hommaa löytyisi Mulle ainakin tulee päivittäin pari viestiä: tuletko tuuraamaan sinne ja sinne