Punttimimmeiltä kaivataan apua: kuinka kiinteäksi?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sidney
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Emmah sanoi:
Pakko kertoa meikäläisen painonheittelyistä - uudenvuoden aattona päiväpaino just syöneenä pärähti yli 70kg:n, seuraavana aamuna lukeman ollessa 67kg. Juuri noiden vaihteluiden takia en kyllä näe kovin suurta järkeä seurata tuota painon kehitystä päivittäin.

Tuskin aamun paastopaino kenellekään kovin paljon heittelee. Siitä näkee melko hyvin pidemmällä tähtäimellä (useamman päivän mittauksen trendinä eli keskimäärin nouseeko/ laskeeko/ pysyykö samana), mihin ollaan menossa - sen voi sitten jokainen itse päätellä, mitä se painon lisäys/ pudotus pitää sisällään (tähän tarkoitukseen on tietysti parempiakin mittareita kuin perusvaaka). Itse käyn salilla vaa'alla iltaisin, ja kyllä sekin parin viikon keskiarvona kertoo mun päiväpainoni, joka luonnollisestikin on enemmän kuin paastopaino.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
venla sanoi:
Kunnon känni-ilta on ainoa jonka tiedän melko varmasti poistavan nesteet:kippis1: mutta eipä taida olla kovin pitkäkestoinen ratkaisu.
Joo, ja juopa seuraavana aamuna se lasillinen (tai sata) vettä ja humps, niin on muija kolminkertainen....:D

Aamupainokin kyllä vaihtelee. Joskus yön aikana lähtee kilo, joskus parisataa grammaa... mutten yhtään ihmettele jos moinen hämää, ei näitä monet usko:) Hämmentävää on kuitenkin se että päivässä voi heittää neljä kiloa. Nyt on tainnut pikkusen alkaa tasottuun ja jotenkin musta tuntuu että vois tolla rasvojen määrällä - ruoassa, ei kehossa - olla vaikutusta. Olen alkanut miettiin et taidan syödä liian vähän rasvaa!

Nesteminiä oon kokeillut kans, saattaa auttaa hitusen. Magnesiumiahan siinäkin lähinnä on kyllä. Eli noi mineraalit yleensä siis vaikuttaa jonkin verran. Kohtuus pitäs olla niissä.

Auttaako kylmä-kuuma -suihku tai joku kuivaharjaus tai sellanen? Vilkastuttaa ainakin pintaverenkiertoa:rolleyes: Ja lepopäiviä pitäisi tietenkin myös muistaa pitää - stressi ja lihasjumit ja sen sellaiset kerää nestettä.

Älkää mimmit hypätkö siellä vaa'alla koko ajan niin säilyy se mielenrauha! On niin tuhottoman paljon helpompi elää, kun ei tarvii ressata jostain numeroista joilla ei loppupelissä ole mitään merkitystä. Mulle ainakin se vaa'anluku on semmonen, jolla jostain syystä on niin paljon väliä että tuntuu kuin se ois otsaan leimattu koko päivän kun sen aamulla on kerran katsottu. Aina peilistä katsoessa se numero on siellä otsassa ja vaikka oisin täsmälleen samankokoinen kuin kolme päivää aiemmin, se puoli kiloakin muka yhtäkkiä näkyy jossain. Paskat, sanon minä.

Vaatteet ja oma olo kertoo aivan varmasti parhaiten, mikä se kunto on. Jos ahdistaa survoutua aiemmin sopiviin ja nykyisin ahtaisiin vaatteisiin, niin sitä painoa on liikaa. Jos housut humpsahtaa mukavasti jalkaan, niin ei kai sillon ole mitään mistä ressata. Helpottaa huomattavasti päivittäistä elämää kun ei tarvitse määrittää itseään yhden numeron perusteella ja selitellä, että on nestettä tai mitä hyvänsä. Nesteturvotuksenkin oppii hyvin tuntemaan ilman sitä vaakaa. Mulla siihen on parhaiten tehonnut voikukanjuuri, jota oon ostanut kapseleissa. Pistää juoksuttamaan kohtuu tehokkaasti. ;)

Hyvä kommentti Faidra! Ainoa vaan et ku kisaa kamppailulajissa niin on pakko vähä seurailla tota painoa;) Mutta peili ja tuntemukset (!) kertoo kyllä siltikin enemmän. Pääasia on et on hyvä olo... ja että saa matsin, tässä kamppailulajitapauksessa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom