Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaas vanhaa ketjua, kun en uudempaakaan nähnyt.
Elikkä siis, mitä hiilarinlähteitä porukka syö töissä? Riisiä tuli syötyä hyvin pitkään, mutta nyt alkaa tökkimään jo todella pahasti. Mikäs korvaisi hyvin tuon riisin? Onko kaupoissa ravintoarvoiltaan riisiä vastaavia nuudeleita (onko edes terveellistä syödä joka päivä nuudeleita :D)? Ainoat nuudelit, mitä olen koskaan syönyt, on noita Mama`s nuudeleita, joita saa vissiin popsia aika monta pakettia, jos haluaa saada sellaisen 100g hiilaria per ateria. Osan hiilareistahan voi tietty ottaa ruisleivästäkin, mutta suurimman osan haluaisin ottaa jostain "kunnon" ruuasta.
Onkos kukaan miettinyt pullottaa perus 0.5L pulloon shakerissa sheikattua heraa. Ois kätevää jos saisi pullossa valmiin mukaan.
En usko että paakkuuntuisi enää enkä myös usko että mitään muutakaan voisi tapahtua, vai?
Ihan validi ratkasu, kannattaa ottaa jotain hiilaria siihen kylkeen esim banaani, työpäivän aikana olisi kuitenkin hyvä saada jotain hiilaria niin aivot toimii. Rasvojakin voi ottaa esimerkiks pähkinän muodossa, mutta rasvatkin voi sijottaa päivän muihin ruokailuihin. Työpäivän aikana olisi kuitenkin hyvä saada jotain hiilaria niin aivot toimii. Ellet ole jollain vhh dietillä niin sitten on asia erikseen mitä syöt välipalana.
Jeps no mä oon vielä koulunpenkillä ja joo tottakai muutakin, voihan sinne myös maltos heittää sekaan!
Koitan huomenna!
Varmaankin treenin jälkeen tulee otettua palkkari missä on sekä heraa että maltoa. Ei sillä niin väliä, mutta aina ois parempi jos ottais ne ns. ruokailut safkan muodossa. Elikkä sun tapauksessa tonnikala+banaani, rahka+ananakset tai muuta tämmöistä. Saa tärkeitä hivenaineita ja vitamiineja paremmin kuin jauhoista.
Jeps, siis joo tämä pullotettu versio siis vain backup ideana, in case of kiire tai jtn. :D
Kato Fastin tube-kanavalta Hulkin rasvaprode-drinksu, siinä menee hienosti puolen litran pulloon setit. Joku gym-tv cribs tms.
Vituttaa jo valmiiks tulevat muutokset firmassa, missä vitun välissä syön?? Urakkapalkalla kodinkoneita,20 paikkaa ainaskin pelkkään aamuvuoroon. Tietysti täytyy kuskata mahd. Nopeeta ettei jää ite tappiolle?! Siirtymät 1-10min. Keksikääpä mulle siihen ruokaa? Aamiainen menee normisti...
iirtymät 1-10min. Keksikääpä mulle siihen ruokaa?