SUPERCARB 1kg -40%

puntin kesto

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
1h 15min on mulla aika maksimi. Sisältää lämmittelyt. Pää ei jaksa pidempään. Edellisessä ohjelmassa meni tunteroinen, nyt voimapainotteisemmassa sarjatauot pidentää treenin kestoa huomattavasti. Pidempään en suostu edes treenaamaan. Nytkin huomaa, että pääliikkeiden jälkeen alkaa kiinnostus olla aika vähissä ja tekee mieli vaan päästä jo saunaan ja kotiin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Huikeen pitkiä treenejä, miten te jaksatte? Mulla menee maks 40 min (+ lämmittely, joka hoituu näin kesäisin juosten tai pyörällä), enempää en jaksaisi tai pystyisi. Tehot irti lyhyessä ajassa, ei sinne salille mennä asumaan, sanon ma!

Mulla menee yleensä lämmittelyineen vajaa 1,5h. Voisi tehdä pitempäänkin, mutta ei siinä ole hirviästi järkeä eikä oikein ole aikaakaan sellaiseen valitettavasti.

Huikeen pitkiä treenejä, miten te jaksatte?
Raskaissa pääliikkeissä yleensä humpsahtaa se 20-40min per liike, kun keskittyy treenaamaan voimapainotteisemmin, palauttelemaan hieman pitempään ja tekemään sarjoja enemmän :) Tällä hetkellä joudun myös tekemään treenini kaksijakoisella ohjelmalla, joten perusliikkeitä jokaiselle treenikerralle tulee enemmän kuin yksi.
Kaikki voima näihin pääliikkeisiin ja sitten loput mehut rutistellaan vielä apuliikkeillä niin hyvin kuin pystytään :D

On teillä pitkiä treenejä..Jos pelkkää voimatreeniä teen niin 45 minuuttia menee yleensä. Jos salilla taas tekee crossfit-tyyppistä, funktionaalista tai mun omia "sekatreenejä" niin saattaa mennä vaan esim. 20 minuuttia.

Hyvin tulee tulosta näin, aina ei tarvi pitkää treeniä et saa tehot irti. Siis puhun vaan omasta puolestani, tää toimii mulle tosi hyvin.

Yleensä menee siinä 50 min - 1 h, + lämmöt 10 min päälle. Riittävä aika minulle, en luultavasti jaksaisi pidempään.

Huikeen pitkiä treenejä, miten te jaksatte? Mulla menee maks 40 min (+ lämmittely, joka hoituu näin kesäisin juosten tai pyörällä), enempää en jaksaisi tai pystyisi. Tehot irti lyhyessä ajassa, ei sinne salille mennä asumaan, sanon ma!

Mulla on 5x5 sarjat pääliikkeissä, joita on 2-3 (kyykky+penkki ja mave+pystäri+ylätalja). Ekaan pääliikkeeseen pari lämppäsarjaa alle, muihin yksi. Noissa pääliikkeissä menee parin minsan palautuksilla jo se 40-50 minsaa. Siihen pari apuliikettä vähän pidemmillä sarjoilla, siinähän se päälle tunteroinen jo vierähtää :). Alkuun ja loppuun juoksumatolla 10 minsaa.

Mulla on kanssa max 40min + lämmittelynä pyöräily paikan päälle ja jäähdyttely pyöräily pois, yhteensä noin 10 min :)

Noin tunnin verran menee mullakin salikeikkaan lämmittelyineen. Mä en varmaan jaksais/ehtiskään sen pitempään, parempi yrittää olla tehokas. Tämä toimii mulle :)

Tavoite on tunnissa pihalle. Joskin nykyään on venynyt, yleensä sellainen 1h - 1h 20min menee, aamuisin 45min koska aikaa ei ole enempää. Tuo sisältää 5-10min lämmittelyn crossarilla + treenin + parin minuutin loppuvenyttelyt. Sen olen huomannut että tunnin kohdalla tulee väsymys ja loppuaika on sellaista kevyempää satujumppaa, koska voimat on loppu.

Perusvoimatreenini teen n. 45-50 minuutissa. Siinä on mukana 10 minuutin alkulämmittelyt (aerobinen + lihasten verryttely).

Helposti menee 2h jos kaveri mukana. Tavoite saada uuden ohjelman myötä 1h mittaiseksi kun koulutkin alkaa. Tällä hetkellä 5 sarjan ohjelma...

Kiitos vastauksista:) itse huomasin, että kun puntti jäi kestoltaan kolmeen varttiin (lisäksi 20-30min pyöräily salille ja takaisin) entisen jopa 1,5h pituisen salin myötä, on tuloksia tullut paremmin. Toki on asiaan vaikuttanut moni muukin osatekijä, mutta nähtävästi kestoltaan lyhyelläkin punttitreenillä pääsee eteenpäin. Aloin jo epäilemään näinkö tuo 45 min riittää, kun toiset viettävät salilla tuplasti tuon ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom