Punnertaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja remain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Punnertamisen jälkeen minulla tuntuu aina kipua olkapäissä. Teenkö jotain väärin vai onko kyse alkutreenin "vaivoista"?

En ole kyllä koskaan kuullu, että punnertamisessa kävisi näin. Penkissä olen.

Ite en ainakaan voi tehdä ns. "normaaleja" punnerruksia. Eli kädet vähän yli hartioitten leveydellä. Tuntuu olkapäässä pahalta. Kokeile eri asentoja punnertaa. Kädet kapeemmalle, tosi leveelle jne. Variaatioitahan on kymmeniä.

Olen vetänyt lapoja yhteen vähän kuten penkkipunnerruksessa, auttaa kummasti. En siis tuo olkapäitä eteen loppuvaiheessa. Myös yleinen olkapäiden vahvistus auttaa, muistakaa kiertäjäkalvosimet.

Itellä kipunoi aika pahasti olkapäihin jos teen kämmillä punnerruksia (joku käsien kulmassa ja asennossa tällei tehtynä varmaa rasittaa olkapäitä). Nyt tehny sitte rystysillä, leveel otteel ja oikeestaa kokonaa ojentajavoimilla ni on olkapäät pysyny kasassa :)

Tein tänää pitkästä aikaa punnerruksia intervallityyppisesti niin yllätyin kyllä täysin ku forkut petti alta :o kellään muulla samanlaisia kokemuksia tosta forkkujen kipuilusta punnerruksessa vai onko mulla vaan venyttelyn puutetta?

Kannattaa ostaa MegaPex Pro:N tai jotkut vastaavat. Mulla ainkin auttanut olkapää kipuun ja on tullu paremmin poltetta lihaksiin ku normaalisti punnertamalla.

Kokeilin tossa punnertaa semmosilla megapexin tapasilla telineillä ja sujuki paljon kivuttomammin kun paino ei mee kokonaan forkkujen päälle. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom