Punkrock/whatever..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kauan on aikaa siis...

Mihinkähän jäi edellinen viestini?
Siis Suomi PUNK
RATSIA
KOLLAA KESTÄÄ
PROPLEMS?
MUUT MAAT
CLASH
RAMONES
EBBA GRÖN

Omat punkkisuosikit: Ramones, Rancid, Bad Religion, NoFX, No Way. Uusi kotimainen tarkastelemisen arvoinen yhtye, joka ainaski meikäläisen on vakuuttanut uudella levyllään - I Walk The Line.

uudempaa settiä tulee jatkuvasti alternative channel kanavalta. Kannattaa tsekata.

Itse olen punk/rock räimettä kuunnellut pienen ikäni ja ramones, bad religion, weezer, dinosaur jr tulee nyt ihan eka mieleen. Onhan noita hyviä bändejä vaikka kuinka. Suomalaisia ei kyllä ihan heti tule mieleen vaan valtaosa tulee tuolta meren takaa.

Mun tulee kuunneltua näitä vähän tunnetumpia bändejä kuten Ramones, Clash, Misfits, Sex Pistols, Rancid... ja lisään minäkin Weezerin tähän genreen kun edellinenkin postaaja niin teki.
Suomalaisia ei tuu juuri kuunneltua täälläkään.
Ja radiokanavista 202online -punk pyörii silloin tällöin taustalla.

Alussa, viitisentoista vuotta sitten iski hevi. Sitten, ehkä vuoden sisällä tajusin totuuden, ja siitä asti se ykkönen on ollut punk. Lähestulkoon kaikkia "alalajeja" on tullut kuunneltua, viime vuodet lähinnä rokimpi osasto.
Löytyy toki vielä varsinkin amerikkalaisia hc-osaston bändejäkin, joita jaksaa luukuttaa, ja tietty streetpunk/oi-klassikot 80-luvun alusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaanpas ylös. Onkos pakkiksen punkin kuluttajat katsoneet Yle Teemalta maanantaisin klo. 21.00 näkyvää Punklandiaa, jossa Suomi-punkin tekijämiehet ja naiset muistelevat menneitä. Sunnuntaisin tulee uusinta.

Ja helmikuussa tulee Kohu 63:sta dokumentti amerikan kiertueelta. En ole ko. bändiin kummemmin tutustunut, mutta pitää yrittää muistaa katsoa. Onhan tässä kyllä kuukausi aikaa unohtaa tuokin.
http://yle.fi/teema/dokumentit/popkulttuuridokumentti/id15582.html

pitääpä tsekata punklandia....

Itellä levylautasella pyörinyt viimeaikoina eniten: Millencolin, Alkaline Trio, Strung Out, Satanic Surfers, Rise Against, LagWagon, Belvedere, ja Adhesive, en jaksa luetella enempää... :)

Last.fm sanoo "Sum 41 is a punk rock band from Ajax, Ontario, Canada."

Joten vastaukseni on Sum 41.

Paljon hyviä bändejä tullut mainittua mutta yksi suuruus on jäänyt pimentoon. Bad Brains on kyllä ehdottomasti yks mun suurimpia suosikkeja, mitä tulee punkkiin ja musaan yleensä. Neljä mustaa rastafaria, jotka veti hardcorea, rokkia ja vielä vähän reggaetakin ja tekivät kaiken vieläpä hyvin.

Bad Brains - I Against I http://www.youtube.com/watch?v=LOAHFwrqj04&feature=related

Yeah, bad brains on kyllä legendaarinen!!!

Omat punkkisuosikit: Ramones, Rancid, Bad Religion, NoFX, No Way. Uusi kotimainen tarkastelemisen arvoinen yhtye, joka ainaski meikäläisen on vakuuttanut uudella levyllään - I Walk The Line.

Oho...

Enpäs olisi uskonut että joku täällä mainitsee No Wayn.. :rock::rock:
Aivan loistava pumppu, mitä kerkis kasassa oleen... varsinkin se eka levy on aivan mahtava huomioiden et jätkät on vittu jotain 13-14v siinä.... :worship::worship:

Muistaako kukaan Stranglersin? Vaikka se ei ehkä ollutkaan ihan niin "Punk" oli se minulle sen ajan kovin juttu.

Jam oli myös hieno bändi mutta sen löysin vasta keski-ikäisenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom