punishment clothing

Ikä
44
Myydäänkö Suomessa jossain näitä?Selailin netistä mut ei osunu mun silmään että sais täältä.Myös muut alan merkit kiinnostais.Voihan niitä vissiin netin kautta tilata mistä vaan mut en oo sitä ikinä harrastanu ja oon aika arka kokeileen :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen myös etsiskellyt ko. tuotteita, ja todennut että meren yli tilaaminen on vissiin ainoa keino. Kaveri laittoi mailia Punishment clothingiin ja kysyi onnistuuko postiennakolla lähettäminen, mutta eipä ole vastausta tullut. :(

Onnistuu tilaaminen Suomeenkin. Postiennakosta en kyllä tiedä, mutta muovilla onnistuu. Kysyin sitä n. puoli vuotta sitten punishment clothingilta sähköpostitse.

Ei satu enään olemaan sitä postia tallella :(

Hinta taitaa olla melkoinen kun siihen lisätään toimituskulut + tulli. Tämän takia en lopulta tilannut mitään.

Hintaan tulee tulli (12%) ja alv (22%) sekä mahdolliset postikulut. Tilasin juuri matskua brasiliasta/jenkeistä noin 300 USD:llä (noin 230 euroa) ja saan kunnian maksaa palttiarallaa 90 euroa valtiolle että saan paketin itselleni. Ja kyllä, tulee silti hieman halvemmaksi kun ostaa suomesta (joskin tilasin lähinnä valikoiman vuoksi, tuota tavaraa kun on vaikea täältä löytää) dollarin kurssin ansiosta. Suurin osa nettikaupoista ei peri toimituskuluja kun tilaus ylittää tietyn rajan (usein siinä 100 USD:n tienoilla).

Itekkin olen miettinyt, että tilaisin vähän tavaraa tuolta ulkomailta. Pitäis ainakin parit uikkarit ja hanskat ostaa. Kiinnostaisiko jollain kimppatilaus joskus kuukauden päästä..??

ei oikein uikkareiden tilaaminen kiinnosta kimpassa mutta jos noita punishment ryysyjä joku tilaa niin sitten.
kannattaa tilatessa sopia että laittaavat vain osan hinnasta tai merkkaavat lahjaksi tms. että saa edes vähän helpotusta tullista!

Pantera sanoi:
ei oikein uikkareiden tilaaminen kiinnosta kimpassa mutta jos noita punishment ryysyjä joku tilaa niin sitten.
kannattaa tilatessa sopia että laittaavat vain osan hinnasta tai merkkaavat lahjaksi tms. että saa edes vähän helpotusta tullista!
Tähän tietysti hypoteettista tai kavereilta kuultua infoa:

a) Äijä tilasi kimonon, hinnaksi oli merkitty 30 euroa mutta ruksittu commercial. Hinta on yli tullausrajan (Vaatteilla hieman alle 27 euroa). Paketin sai tullista ulos vasta kun maksutosite oli esitetty (tässä tapauksessa netistä printattu tilauslista jossa tietysti näkyivät oikeat hinnat) -> normi tullit ja verot

b) Äijä tilasi kimonon, hinnaksi oli merkitty alle 20 euroa ja ruksittu commercial. Tulli ei uskonut pakettia niin halvaksi ja loppu show meni kuten kohdassa a.

c) Äijä tilasi parit paidat ja shortsit. Ei edes paketti vaan mahtuivat maxi-kirjeeseen. Pakettiin oli merkitty yhteishinnaksi noin 45 euroa mutta raksittu että kyseessä on gift elikkäs kotimaisella kielellä lahja. Tullia ei kiinnostanut vaan tarinan loppu oli kuten edellä.

Kaikissa kolmessa tapauksessa paketit avattiin tullissa ja käytiin sisältö tarkasti läpi. Osa tilauksista tuli USA:sta, osa muualta maailmasta. Että sellaista peliä ;)

dogi sanoi:
Kaikissa kolmessa tapauksessa paketit avattiin tullissa ja käytiin sisältö tarkasti läpi. Osa tilauksista tuli USA:sta, osa muualta maailmasta. Että sellaista peliä ;)

Minulla omakohtaisia kokemuksia.

a)Tilasin Perusta paitoja hieman yli 400 dollarilla (neljää eri mallia yht. 48kpl), paketin arvoksi oli kirjattu 2 dollaria, sisällöksi "clothes" ja paketti tuli kiltisti lähipostiin ilman tullin vinkumisia. Rahatkin lähetin sinne kirjekuoressa.
b)Tilasin USA:sta vinyylilevyjä n.250 dollarilla, pakettiin kirjattu arvoksi 10 dollaria, kyljessä luki isolla GIFT, eikä mitään ongelmia.
c)Kaveri USA:sta lähetti 5kpl bändinsä demo-CD:itä minulle lahjana. Levyt olivat itse poltettuja ja kannet tehty kopiokoneella, paketissa luki taas "gift". Tulli äkkäsi tämän, eikä millään uskonut, että levyt olivat itse tehtyjä, vaan vaati kaupasta tehtyjä ostokuitteja. Sain kuitenkin levyt mukaani, kun sanoin tullimiehille musiikin olevan niin luokatonta paskaa ettei se teillekään kelpaa.

Joo, no ei siis ole ollutkaan tarkoitus verottomana ostaa niitä (välttämättä), vaan täällä Suomessa on nuo valikoimat heikonlaiset, niin sen takia ulkomailta. Postikuluissa säästäisi kuitenkin jonkin verran kimppatilauksella..

Tänne ei ilmeisesti voinut suoraan laittaa linkkejä noihin verkkokauppoihin, niin laittakaa vaikka privalla mulle viestiä jos jollain on jokin hyvä kauppa mielessä, mistä kannattaisi tilata ja kimpat kiinnostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom