Pumpattava otsa... anyone?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.chapter9photography.com/2005/bio/forehead_inflation.htm

Aaah kyllä on tyylikäs! :kuola: Taidan laittaa samanlaisen heti ensi palkasta....

forehead_01b.jpg

Oikeesti! Mikä ajaa ihmisen tuommoiseen? Pakko olla erikoinen? Pakko päästä telkkariin? Pakko pelotella pikkulapsia kadulla? Tsiisas!!

Pääsee helposti Buffy vämppyyrin tappajaan näyttelijäksi kun ei tarvii paljoa maskeerata :) . Mitä nuista letkuista tuonne syötetään?

Onkohan tuolla jotkut pussit tota ilmaa varten? Itse olen ainakin ymmärtänyt, että ilma ihon alla ei ole kovinkaan terveellistä...

Kyllä toi touhu "pikkasen" överiksi menee. :eek:

Oliskohan kuitenkin ihan jotain perus nesteytysliuosta jota käytetään tiputuksissa ja kehon nesteytyksessä, niin ihmisillä kuin eläimillä.

TV:ssä näytettiin muistaakseni kerran jotain heppua jolle tehtiin patteja päähän sellaisella perus suolaliuoksella. Pysyi vähän aikaa päässä ja sitten nesteet imeytyi elimistöön.

jalat sanoi:
Oliskohan kuitenkin ihan jotain perus nesteytysliuosta jota käytetään tiputuksissa ja kehon nesteytyksessä, niin ihmisillä kuin eläimillä.

Tällaista se varmaan on. Me jouduttiin nesteyttämään meidän kissaa useaan otteeseen kun se sairastui munuaisten vajaatoimintaan. Komea kyttyrä sille niskaan tulee kun desin nestettä ajaa ihon alle, eli vähän vastaanvanlainen patti kuin tuossa kuvassa.

Kummalliselta näyttää mutta mun mielestä kaikki tatuoinnit ja lävistykset ovat samassa "Hei! - mamman pikkupoju/tyttö tahtoo huomiota!"-kategoriassa.

Mä en perkele ymmärrä ei saiasiisaijdsaijdsai en EN EN EN IKINÄ.

Mikä tossa bodymodificationissa oikeen kiehtoo. Niin vastenmielistä ja etovaa, että. Tatuoinnit ja pienehköt arvet ymmärrän, mutta muu. Hyi saatana. :curs:

Eikös bodauskin ole bodymodifointia? Siinähän kroppa on epätavallisessa jokapuolelta pullottavassa tilassa jota ei voi ylläpitää tavallisella elämällä/ravinnolla. Bodauksessa on mukana myös piikkejä, kiellettyjä aineita ja muita vaarallisia juttuja.

sä nyt et taas tajunnut mun pointtia, tai vaan muuten tartut kaikkeen postattuun, koska et keksi muuta iltojesi iloksi, joten jätän sut omaan arvoosi

sfl sanoi:
sä nyt et taas tajunnut mun pointtia, tai vaan muuten tartut kaikkeen postattuun, koska et keksi muuta iltojesi iloksi, joten jätän sut omaan arvoosi
Eipä ollut hääppönen tuo sinun pointti, ymmärsin kyllä vaikka sinun "saiasiisaijdsaijdsai" sisälsi varmaan sen tosi älynväläyksen. Ja kyllä, iltojeni iloksi kommentteja heittelen, kun ei ole tuo bodimodifoinnin ihmettely leipätyö.

Suoraan sanottuna aika kipeetä. Menee samaan luokaan niiden ihme koukkujen kans millä roikutaan katosta nahka hoosiannaa huutaen. :urjo:

Tästä oli tuolla nelosella joskus siinä "Ripley`s believe or not" ohjelmassa; siinä se kaveri kyllä ei tarvinnut mitään erikko vehkeitä vaan pystyi itse pakkaamaan verta otsaansa josta sitten tuli tuollainen pallo ohtaan... aikaa kyllä mei jotain 3-4 tuntia joten ei mikään baari trikki...

Aika perussettiä taitaa tuollainen olla. Muistan kun parivuotias pikkuveljeni oli jossain tiputuksessa, neula oli tökätty ohi ja parin tunnin päästä käsi oli kuin ilmapallo, turvonnut yli tuplasti isommaksi. Ei siinä tainnut mitään komplikaatioita kuitenkaan tulla.

Back
Ylös Bottom