Pump+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ropzu
  • Aloitettu Aloitettu
Tullut tota pump plussaa koitettua joskus, mut ei siitä mitään huomattavaa hyötyy oo!!! Ruoka, treeni ja lepo niillä tulokset syntyy!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko tämän tuotteen kanssa käyttää erillistä kreaa vai onko parempi vedellä yksinään. PUMP+ sisältää kreatiinia, joten olettaisin, että ennen reeniä ei tarvitsisi erikseen enää ottaa. Olen nyt pitänyt kreatiinista taukoa ja tarkoitus olisi aloittaa taas käyttöjakso, mutta yhteiskäyttö arvelluttaa. Osaako joku antaa infoa?

Veikkaan, että toimii, kun katselee mitä kyseinen tuote sisältää. Veikkaan, että teho perustuu suurimmaksi osaksi arginiiniin. Itse olen vastaavaa GH Stackia testannut purkillisen ja toimii hyvin. Sääli, että ovat niin pirun kalliita molemmat, ostin pari purkkia SELF:in GH Pulsea joka oli 14,90€ kappale ja melkeinpä sama tuote kuin nämä kaksi edellistä. Suosittelisin säästämään Pump+ kohdalla rahat ja ostaisin GH Pulsea tai pelkkää arginiinia.

Kokemusta löytyy. Noin 5 vuotta sitten (12v) vedin nuita naamariin sen 8 ja kyllä alko pärisemään ihan mukavasti :D eli jotain vaikutusta on luultavasti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom