Pukin tuomiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
- Call of Duty Boxille
- Palasteen Rukajärven Sissit kirja
- Social Distortionin Sex, Love and Rock'n'Roll-CD
- huppari

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- viskiä
- viiniä
- sukkia
- polttava-dvd
- kätevä puinen viinipullo"rasia", jossa on kaikki tarvittava mukana, eli avaaja yms...
- kalsareita (lyhyitä)
- tyhjiä dvd-levyjä
- lihaleikkuri
- Metallin treenipöksyt
- suklaarasia
- lompakko
- puukon saan itse käydä valitsemassa kaupasta..

Eiköhän ne siinä ollu ja minä ku olisin ollu tyytyväinen pyytämääni puukkoon ja salipöksyihin....

Net Virgin sanoi:
- viskiä
.....
- kätevä puinen viinipullo"rasia", jossa on kaikki tarvittava mukana, eli avaaja yms....

Onko tuo sellainen Heirol merkkinen? Tumman punaiseksi petsattua puuta?
Sain samanlaisen firmalla joululahjaksi. Itselläni oli laatikon sisällä joku 1999 vuoden viinipullokin.

Eikös keväällä ole erämessut Kuopiossa? Odota siihen asti ja osta kunnon puukko sieltä? Viime kerralla oli todella hyvä laatuisia puukkoja yhdellä myyntikojulla. Toinen mahdollisuus on että hieman odottelet niin ilmeisesti Kuopioon tulee Armoria niminen liike tuossa Tammikuun puolessa välissä että millainen puukkovalikoima heillä sitten on. Vai onko muka jossakin Kuopion liikkeissä laadukkaita puukkoja myynnissä? En ole itse oikein huomannut...

Bokserit
Dödö (Calvin Klein - Crave) - oma toive :thumbs:
Suklaata
Kylpytakki (selkään kirjailtu HUPPE :D )
Jouluvalot!!! :lol2: :david:
Juustoveitsiä+tarjotin
Kukka
Sukat
...kai ne oli siinä, en muista, eikä kiinnosta

japa sanoi:
Onko tuo sellainen Heirol merkkinen? Tumman punaiseksi petsattua puuta?
Sain samanlaisen firmalla joululahjaksi. Itselläni oli laatikon sisällä joku 1999 vuoden viinipullokin.
Vai onko muka jossakin Kuopion liikkeissä laadukkaita puukkoja myynnissä? En ole itse oikein huomannut...

Merkkiä en muista, mutta kannen sisäpuolella on avaaja, lämpömittari, "tipparengas", tulppa.... ja on tosiaankin petsattu pinta

Joo.. puukko pitää ostaa harkiten. Ei oo oikein sellasta hyvää vielä löytynyt... Pari tuttua tekee itse aikasta tyylikkäitä puukkoja, eli joko tilaan käsintehdyn tahi odotan messuja...

Suklaata, sukkia, helkkarin isot pitkikset (siis haloo, kukahan ääliö sukulainen kuvittelee että olen kokoa L??? Meinasin äiskälle lahjoittaa mutta oli sillekkin liian isot...), otsalampun, medaljongin, 95€, pyyhkeen... Digikameran saan sitten joskus, ei ollut kotikaupungista moisia saanut jouluksi! Ikävää.
Kundikaveri sai jälkiruokakippoja, paistinpannun, savipadan, teräskattilan yms. hyödyllistä! Oon kyllä kade, ite saan vaan jotain kämäsiä sukkia!

Aviomieheltä
-Bratz-sukat
-Asento vuoden jokaiselle päivälle-opus
-Jumppapallo (ajattelikohan se, että noita asentoja testataan jumppapallon päällä?)
-Lahjakortti kasvohoitoon
-Pullo Bacardi Breezeriä

Muuta sälää;
-äitiltä rahaa, isältä rahaa, kummitädiltä rahaa, toiselta tädiltä ihanat lapaset
-appivanhemmilta jotain joulukrääsää

Että ihan tarpeeksi...

Todella tarpeellisia, eli golfpalloja. Tuppaavat jostain kumman syystä aina häviämään :D

- Lahjakortti hierojalle
- sukkia ja boxereita
- karamelliä
- autoon ensiapu-paketti
- astioita

Vispilän, tiskirättejä ja n. 50 lyijykynää.

ts. tee ruokas ja läksys.

-Käytännön kliininen ravitsemustieto - kirja
-Hiroshiman Portti (Remes) - kirja
-Myyrä (Tervo) - kirja
-Rahoitusta auton vanteisiin (sain jo etukäteen syksyllä)
-Noin kilo konvehteja, jotka annoin siskoille, koska diettaan...

Pukki tuo jälkijunassa mulle Melissa-luokan ihanattaren. Pukki on kyllä äijä.

:joulu6:

- Leevi and the Leavings -CD/DVD
- Etulinjan edessä -DVD
- Donald Duck Chronological 1934-1941 -DVD
- Veikko Huovinen: Konsta Pylkkänen etsii kortteeria -kirja
- Joni Skiftesvik: Valtteri ja Mallu -kirja (ks. signature)
- Astioita
- Kalsarit
- Vodkaa
- Namusia
- Käteistä
- Sokerina pohjalla neljän vrk matka Budapestiin (emäntä otti ja yllätti)

Varsin hyvä saalis.

Tulihan tuota omaakin masteria vingutettua aika huolella, eli helmikuussa syödään sitten tapettia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom