Puhelinkeskustelua: Uutiset, käyttökokemukset, tuotejulkistukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Sulla täytyy sitten olla pienet sormet.. Ite kun tuota kokeilin niin painaa melkoisen montaa nappulaa kerralla hyvinkin äkkiä.. Ei ole E90:sta voittanutta. ;)

No ei mitenkään erityisen pienet, pitää vain osata painella sormenpäillä niin ihan hyvin onnistuu kirjoitus. E90:tä en ole kokeillut joten paha sanoa, mutta uskon kyllä että nakkisormilla parempi kirjoittaa sen kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miltäs tuntuu nyt, kun on ollut hetken käytössä?
Mun tarttis nyt vaihtaa duunipuhelin ja tällä hetkellä harkinnassa olevat vaihtoehdot ovat E71 ja N96... Tällä hetkellä vaaka hienoisesti E71:n kannalla, kun siinä on uudempi Symbian versio ja sitä kautta nopeampi käyttis. Paljon tekstiviestejä kirjoittavan myös kunnon näppis on plussaa.
Noista kahdesta ei tartte edes sekuntia miettiä: E71. Mulla on molemmat, mutta E71:stä noista tulee käytettyä vaan.

Symbian versiot sulla on sekaisin - N96 on S60 3.2 ja E71 S60 3.1 eli E71:ssä on vanhempi (ja vakaampi) softa pohjalla.

kertokaahan kokemuksia n95 8gb :sta? ois tulossa vaihdokkina tuo puhelin + pöytäkone (tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho -threadissa koneen statsit).

Noista kahdesta ei tartte edes sekuntia miettiä: E71. Mulla on molemmat, mutta E71:stä noista tulee käytettyä vaan.

Symbian versiot sulla on sekaisin - N96 on S60 3.2 ja E71 S60 3.1 eli E71:ssä on vanhempi (ja vakaampi) softa pohjalla.

Oikeassa olet, oli jostain jäänyt mieleen, että noi käyttikset olis menny toisinpäin, mutta noinhan ne tosiaan menee.

Mulla on nyt hetki aikaa miettiä, mutta edelleen olen ton E71:n kannalla.

Kenelläkään mitään kommenttia N96:n puolesta?

Mielenkiintoinen puhelin tulossa BenQiltä,
Voipi olla yllättäjä.

10-4-08-benq_s6_mid.jpg

http://www.engadget.com/2008/10/04/benqs-potent-mid-s6-headed-for-worldwide-release/

http://benq.com/products/MobileInternetDevice/?product=1402

4,8" tuuman näyttö

Edit: vai eikö tuo nyt sitten olekkaan puhelin, vaan "mobile internet device". Puhelimeksi voisin tuollaisen ostaakkin, mutten pelkästään netin vieritykseen.

Sneakprevjuukuva nokian tulossaolevasta mallista. Näyttää hiukan SE XperiaX1:ltä
nokia_uusi_communicator.jpg

Tuo ei ole Nokian tuleva malli. Näkyi Symbianin promovideolla missä demottiin S60 5th käyttöä varmaan yli vuosi sitten.

Sulla täytyy sitten olla pienet sormet.. Ite kun tuota kokeilin niin painaa melkoisen montaa nappulaa kerralla hyvinkin äkkiä.. Ei ole E90:sta voittanutta. ;)
Nojoo E90 näppiksellä en haukkuisi mitään muuta nokian qwertyä paskaksi..

Kyllä mä saisin painettua 4 nappia pohjaan kerralla mutta kun napit ovat niin ulkonevat, pienellä harjoittelulla (2pv?) on tuollaisen painalluksen todennäköisyys 6 oikein lotossa - luokkaa.

Lisäksi voi helposti kirjoitella yhdellä kädellä. Tee perässä E90:n qwertyllä ;)

HTC:ltä uutta mallia tulossa:
- WinMo 6.1 Professional
- 3.8" WVGA (800x480) screen
- Inbuilt phone, WiMAX, Bluetooth and WiFi
t8290-front-cmgr.png

Kun on ollut keskustelua kirjoittamisen vaikeudesta pienellä näppiksellä, niin täytyy sanoa, että eipä tuo touchikaan ole ainakaan meikäläisen juttu. Käytännössä aika mahdotonta kirjoittaa viestejä tai selata nettiä autoa ajaessa, mikä ainakin itselleni on iso miinus.

Öö? Siis siinä on aakkosnumeerinen eli perinteinen näppis, full qwerty, mini qwerty ja vielä käsialantunnistus ja näppis antaa myös fyysinen palautteen.

Öö? Siis siinä on aakkosnumeerinen eli perinteinen näppis, full qwerty, mini qwerty ja vielä käsialantunnistus.
Jos se oli nimen omaan siitä kiinni, että noi kaikki on kosketusnäytön kautta eikä namiskoina.

Jos se oli nimen omaan siitä kiinni, että noi kaikki on kosketusnäytön kautta eikä namiskoina.
Tuota just meinasin. Ns. normikäytössä touch + aakkosnumeerinen näppäimistö vastaa aika hyvin namiskoja, mutta esimerkiks ajaessa tulee kirjoiteltua sormituntumalla, jolloin toi ei toimi.

Ehkä on kaikille parempi ettei textaile ajaessa :D

Ehkä on kaikille parempi ettei textaile ajaessa :D
Näinpä. Lakimuutosta ennen pelasin suurinpiirtein matopeliä ajellessa, mutta kännykäyttökiellon jälkeen nykyään en viitsi paljoa edes hiplailla sitä. Korkeintaan kun auto on pysähdyksissä liikennevaloissa tai on pitkää suoraa tietä.

Itse näen fyysisten näppäimien vähyyden lähinnä positiivisena asiana kosmeettisemman minimalistisen ulkomuodon takia

Ja kukaanhan ei myöskään koskaan aja autolla ylinopeutta :rolleyes:. Noh, enpä mäkään tuota taajamassa räplää, mutta kun päivittäin tulee motarilla vietettyä sellaiset vajaa 2h, niin joskus sitä luuria tulee hiplattua.

Nyt täytyy sanoa että tuntuu helvetin mukavalta käyttää tämmöstä peruspalikkaa 1100 Nokiaa, tommosen E61i älypuhelimen jälkeen. Ah, the simplicity...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom