Puhelimen kaappaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korak
  • Aloitettu Aloitettu
No niin nyt olisi sitten tapauksen loppuratkaisun aika. Niinhän siinä kävi,että puhelimesta löytyi virus jota sitten hoidettiin pois tyhjäämällä puhelin ja ajamalla uutta softaa sisälle.
Vittu mitä paskaa! :D

"Olivat viestineet siinä tovin niitä näitä ja sitten viestien laittaja oli ilmoittanut kaverille olevan mun vaimoni."

Aikamoinen virus :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Linkitetyt uutisetkin on ihan tuoreita, vuodelta 2005...

Kaverisi ei taida olla mikään ruudinkeksijä jos kirjoittelee tosissaan jonku virusohjelman kanssa eikä huomaa mitään outoa :D

Kaverisi ei taida olla mikään ruudinkeksijä jos kirjoittelee tosissaan jonku virusohjelman kanssa eikä huomaa mitään outoa :D

Etenkin kun tuo mainittu virus lähettää itsensä, ei mitään random tekstareita :lol2:

Viestit jotka vaimon luurista olivat olleet hänen saamiaan/lähettämiään viestejä.

Siis hä?

Puhelin lähetti jo vastaanotetun viestin itselleen? Puhelin vastasi jo vastaanotetuilla viesteillä kaverisi lähettämiin? Oletko lähettänyt kaverillesi joskus viestin jossa kerrot olevasi kaverisi vaimo?

Mielenkiintoista :arvi:

Ketähän täällä narutetaan xD

Siis hä?

Puhelin lähetti jo vastaanotetun viestin itselleen? Puhelin vastasi jo vastaanotetuilla viesteillä kaverisi lähettämiin? Oletko lähettänyt kaverillesi joskus viestin jossa kerrot olevasi kaverisi vaimo?

Mielenkiintoista :arvi:
enpäs tiedä minkä väriset laist päässä olet lukenut/kommentoinut tätä ketjua, mutta se on mulle aivan sama.
Vaimon luurista oli lähtenyt eteenpäin viestejä jotka hän on joskus aikaisemmin vastaanottanut tai lähettänyt itse. Esim oli vasta laittanut yhdelle kaverilleen kyselyn sen meiliosasoittesta, koska oli aikomus laittaa kuvia. Ja tämä työkaveri (nainen hänkin) oli saanut saman sisältöisen viestin johon oli sitten vastannut.
En tiedä miten toi systeemi teknisesti toimii, mutta näin mulle selitettiin huollossa ja se riitti minulle. Toivottavsti myös jjj84:lle;)

Vaimon luurista oli lähtenyt eteenpäin viestejä

Korak sanoi:
Soittelin aamulla operaattorille, joka selvitti ettei mun tai vaimon puhelimesta ole ollut kyseisenä ajanjaksona viestiliikennettä mihinkään suuntaan.

Niin paljon ristiinpuhumista että tätä ei voi siksi ottaa todesta (vaikka sitä kovin näyttäisi olevankin. Ehkä vain tarinan kertojassa on vikaa... :)

Viestit jotka vaimon luurista olivat olleet hänen saamiaan/lähettämiään viestejä.
edit: ja nyt kun lukee tuon edellisenkin viestin "suomennettuna" niin ymmärrän hieman paremmin mitä hait takaa... siitä taitaa puuttua hieman sanoja.

Aikas hankalaa on kirjoittaa siten että asiat olisivat ymmärrättävissä vain yhdellä ainoalla ja oikealla tavalla, varsinkin kun kirjoittelin tänne sitä mukaa kun homma eteni. Nyt kuitenkin ollaan päästy sellaiseen loppu tulokseen joka tyydyttää kaikkia eli mysteeri on ratkennut.
Eikä tod ollut tarkoitus sulle jjj84 kuitata edellisessä:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom