Pudzianowski/ Video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalju
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jp-84 sanoi:
Tuntuisi äkkiseltään siltä että vahvamies-kisailijat treenaa myös aerobista ja tarkempaa lihashuoltoa.. :rolleyes:
olet oikeilla jäljillä ;)

miulla on koneella tuo dominator.lyhyitä treenipätkiä lukuunottamatta puolaa taitamaton kaveri saa siitä hyvin vähän irti :D

E:eikun perkele,valehtelin,se onkin cd:llä,ei koneella

oli muuten laulaja ihan pudzin näköne mutta muuten ei voi muutaku:lol2:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuntuisi äkkiseltään siltä että vahvamies-kisailijat treenaa myös aerobista ja tarkempaa lihashuoltoa.. :rolleyes:
Jep, samaa mieltä ja ihmetyttää käsitys että isot voimamiehet ois hitaita ja kömpelöitä. Jos on käynyt katsomassa livenä kista niin tajuaa kuinka yllättävän nopeita he ovat.

miulla on koneella tuo dominator.lyhyitä treenipätkiä lukuunottamatta puolaa taitamaton kaveri saa siitä hyvin vähän irti :D

E:eikun perkele,valehtelin,se onkin cd:llä,ei koneella

Tuo on itseäni vähän häirinnyt että miksi hitossa ei voi olla kunnon english-versioita tai edes tekstityksiä tai jotain kun en puolasta tajua pätkääkään. Suurinosa noista pätkistä mitä ite olen Pudzianista katsellut [siis niitä missä jotain puhutaankin] on semmoista papatusta että menee kyllä täysillä ohi. Täytyy joka tapauksessa pyytää tuota Megamasaa imuttelemaan toi Dominatorkin, vaikka kuullostaa pahalle niin näyttää hyvälle :rock:

Uskomaton äijä kyllä kertakaikkiaan, ihan ehdoton ykkössuosikkini nykypäivän kavereista!:worship:

Joo siis kertakaikkiaan uskomaton äijä! Joskus vuosia sitte katsottiin Pudzianowskia(vai miten se kirjotetaan :D ) tv:stä ja ihmeteltiin kun se oli niin vahva ja lihaksikas verrattuna muihin. Sillon ei tiedetty vielä mitään itse treenaamisesta mutta Mariusz teki vaikutuksen kyllä jo sillonki. Tuossa on tavotetta itse kullekin :rock:
Kohta on dominator koneella..!! :hyper:

Tuo on kuntonyrkeillyt, potkunyrkkeillyt ja nyrkkeillytkin. Juoksee yli 3000m coopperissa. Vahvamies juttuja. Punttien kolistelua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom