Cracked PS4 Fifa 15 Pro Clubs

Toivottavasti ens viilolla pääsee vielä peleille?! Viikonloppu kiinni niin en pääse...

Fifaa tahkottu monta vuotta, niin olis hyvään porukkaan kiva lähteä.

Mä pääsenki linjoille vasta tossa puol seiskan maissa.
Ja kyllä ens viikoksi vielä pääsee veikkaisin kun ei varmaa läheskää kaikki oo ostanut fifaa viel

Ite voisin ehkä tänään tulla pelaileen jossain välissä, mitä paikkoja tuol on viellä vapaana :D? PSN Miika219, löytyy toi PS4 mukana tullu mikki, en tiedä kuinka laadukas se on muttei oo kerinny viellä parempaa käydä hakemassa.

E: sen verran lisäystä etten oo tota Pro clubia ikinä pelannu, omistanu FIFA13 ja nyt 15 joka tuntuu ihan erilaiselta. Aina tahkonnu vaan Ultimate Team -modia tai sitten kavereita vastaan.

Voin mielelläni luovuttaa kärkipaikan jollekin maaleja tekevälle, jos sellainen tiimiin eksyy. Mutta vaihdellaan aluksi ja eiköhän jossain vaiheessa löydy se "oma" paikka.

Pistin AnyRennielle kaverikutsun, sen hyväksyttyäsi voit itse liittyä joukkueeseen. Mä en pääse tänään online, joten joukkueella on mahdollisuudet voittaakin.

Sain ammuunilta ja joltain toiselta Friend inviten, jostain syystä kun koittaa hyväksyä pukkaa WS-xxxxx random numerokoodi -erroria. Koitin googletella mikä ratkaisuksi, niin huomasin että tosi monella muullakin on viimeiset pari päivää kussu silmään toi friendlist. Onko teillä neuvoja? En pystynyt edes poistamaan kaverilistalta vanhoja ps3 tuttuja, jotka ei olleet loganneet aikoihin.

E: jaaha, se on bugannu jotain ku nyt loggasin ja onkin ammaani ja skiggeboo1 kaverina ;)

Boneaunt gt lisätkää arsen pelaajat listalle. Joukkueessa oon jo

- - - Updated - - -

Muuten sigge pitäskö melkee faceen tehdä fifan ryhmä ettei änärin puolelle tartte kirjottaa

Back
Ylös Bottom